מהדי
דת סיבה:
שיבח האיסלאם הנפש הוראותיו, וקרא לשחרור מסורות ואשליות, והתאבלו ערבים וערבים שאינם שאינם מבינים לא מבינים, ומאמינים Balskhavat ואמונות טפלות, אללה שלח את עשרות פסוקים, והיו לעתים קרובות על ידי שיחות הנביא והסיפורים הגדולים, וכן בחרה את חכמי הדת המוסלמים שלו, קטעים מיוחדים ספרים מדברים ומדברים ונכסים.
שאלה:
ולשאול - קורא יקר - האם האיסלאם מחווה המשמעות של המוח שמבין בריאות המוצא הן של מקורות האסלאם, את כל הוראות החוק, כך שאם השגנו ו החיסונית לסוגיה דתית לאור ההיגיון כנות אמונתם כי יום שני בטוח, יותר מפעם אחת?
תשובה:
לא. אם האיסלאם רוצה את תמיכתם של המוח כדי להוציא על עצמו בכוחות עצמו, אבל Kaadmh בנוכחותו. לדת יש לקחת מדענים ופילוסופים, לא הנביאים והספרים של התגלות. המחלקה של המוח, ועל דת אחרת, וכל אחד מהם נותר פסק הדין סמכות האחרון במחוז שלו, את הצורך האנושי יום שני, שם זה לא אושר והצלחה, אבל שילוב של שניהם.
המטרה העיקרית של אשר נועד לחלוק כבוד במוחו של האסלאם הוא להאמין בבני אדם, כולל העלאה של הוראותיו, לא להאמין מה נפשי להכחיש Aibah. השכל אינו מבין הכל, אבל יודע דבר, אינו מבין דבר, ומי יודע את כל הדברים הוא אלוהים. נוכחותו של אלוהים והידע שלו והחוכמה, וניסים של הקוראן מעיד על הכנות של מוחמד בשיחת שלו, להבין כי על ראש עצמאי, ומספק הוכחה חד משמעית לכך. נוכחותם של מלאכים ושדים, וללכת מחר בדרך מדויקת יותר מאשר השיער, ואחד חרב ואת תעודת הידיים והרגליים לבעליהם, ואת הפיזור של ספרים, חקירת Munkar ו Nakeer, ועוד דברים שלא להגיע זה לסטטיסטיקה, והוכיח את הצורך של דת, אולם אין בכך כדי להסביר את המדע, ואין לא, כלל סיבה או ראיה. דת אינו מוגבל מוגבל להבין על ידי המוח, אלא גם להאמין בדברים נוכחות בלתי נראית של כל מאמין באללה הנביא לפני כמה ימים. אבל הדת על כל הוראותיו ותורתו שלה לא מלמד אנשים את מה שהוא רואה הנמחה את המוח, או מזיק,
לכן, זה לא כל כך נכון להוכיח את הנתיב של המוח, לא הכל לא היתה סיבה מוכחת כבלתי חוקית - למשל - כי שאלת מהדי לא ניתן להוכיח בראיות של הנפש, לא כי זה לא נכון, ומשולל בסיס, אבל זה לא עניין נפשי ויכולת , חוסר היכולת של המיינד להבין משהו מן המקרים, ולהיות באמת לשווא או כל דבר אחר.
הרגל הסיבה:
ההבדל בין מה הימנעות נפילה אחת, כך שלא ניתן לאתר בשום פנים ואופן, אפילו בידי הנביאים הקדושים, הקצוות ישיבות, ולעשות אחד יותר מ 2, ובין מה שאפשר ליפול לתוך אותו הדבר, אבל בדרך כלל לא נערך מזה, Kalomthelh הבאה, והיה הסוג הראשון של הנמחה שנקרא נפש, ומה היה הסוג השני נקרא נמחה רגיל, ואנשים רבים מבלבלים בין שני סוגים, והם לא יכולים להבדיל ביניהם, Faznon שכל מה הוא בדרך כלל בלתי אפשרי בלתי אפשרי עם סיבה.
הנה דוגמאות: היינו שלא לראות את שובו של המתים אל העולם הזה, שיוצר את הילד, לא מדברת אל העם בשעה הולדתו, ואם רעבים, אחד מאיתנו לא לרדת על השולחן שמים, ואם עיוורון פציעה, צרעת אינו משחזר ללא טיפול, ואם להלל ולשבח את ה 'אל תהססו הרים ושבחים ציפורים tahmeed איתו, ואם אתה לוקח ברזל בידו שעווה בלתי נלאה שלו, ואם הוא שמע את הציפורים לא מבין משהו ממנו, כידוע על ידי נמלים מודרניים, ואינה מצליחה לרתום את השדים בעבודתם של נישות ופסלים. אדם חי לא נראה במשך מאות שנים, לא מקל הפיכה לתוך נחש, אל תעמוד כמו הרים, מי ים, וזכויות ישיבה לאש בלי לגרום נזק העניק. כל אלה, והוא אינו נוהג איתור, לא מכיר את האנשים כדי לראות, אז הם חשבו שזה נחשב בלתי אפשרי שלטון התבונה, עם מוח ככל האפשר, בדרך כלל רחוק. אבל כבר חתמו.
אמרנו בקוראן במפורש אינו מקבל את הפרשנות כי ישוע לדבר עם אנשים, וזה בעריסה, והחיה מתים, ריפא עיוורים מצורע, ושלח את השולחן מן השמים וכי הוא עדיין חי יישארו בחיים עד יום תחיית המתים, וכי האש היתה קרירות שלום אברהם, להישאר משה הפך לנחש, וברזל, כי דוד, ושחה עם הציפורים וההרים, וכי שלמה השתמשו גמדים, וידע את השפה של ציפורים ונמלים. הנסים הללו, על פי חנויות מותאמות אישית, הפרס בעיני השכל, גם אם הנמחה אותו סירבו התרחשו לנביאים והנביאים. כך גם בהישרדות של המהדי חי אלף שנים או אלפי שנים ונעלם מן העין - כמו Imami - פולחן רחוק, המוח המשפטי, המציאות יש לנו את עדותו של ahaadeeth מסופר בין שליח אללה (R), הוא הכחיש את האפשרות לקיומו של המהדי בטענה חנויות בעיני השכל, הוא חייב להכחיש את זה ניסים שהוזכרו על ידי הקוראן, והאמין ידי כל מוסלמי, והוכר על ידי זיהוי צורך בקיומה של מהדי, פירוק מלאה עקשנות, ללא הבדל בעיני המוח בין הישרדות של המהדי יכול הוא אלפי חיים של שנים, הנסים הללו מבחינת אפשרי וניתן ליפול, כל עוד כולם מהשקע ואחד .
פסק הדין:
אלפי מדענים ספרים Imami במיוחד מהדי, אשר מוחמד בן איברהים Nomani, ו Saduq, והשיח' טוסי, ו Majlisi, אשר הקדיש את כרך י"ג שלו בים, אמר אלה מדענים ואחרים בכל הקשור מהדי של חדית', במיוחד כאשר הם באו הספרים של השנה, ובעיקר Asahah 6, יש Astqsaha מר מוחסן מזכיר בחלק השלישי של פרק ד של «השיעים חפצים» מהדורה בשנת 1954, ולמרות הביטחון העצמי שלי עם הדגלים האלה, אני משוכנע האמת שלהם, מאשר להעביר את זה על אחרים, עקבתי בעצמי מה סקירת הספרים של השנה, מחשש חשד של העברת או ב הדיבור וקבלת פרשנות, ובגלל ישן וחדש יותר של מדענים שלנו מועברים על הספר, שבו יש תיקיות המצביעים על מספר העמוד, ותאריך ההדפסה, אפילו לא את שם התיקייה, ואולי נאמר רק כי «היה בספרי השנה או אמר השנה».
אני רק לעבור כאן כאמור את שלושת הספרים של ששת הספרים של Saheeh (1), כי המונח בדיוק המילה השיחות הרבות נאומים שלחין בספרי Imami. אבן Majah ב Sunan שלו ג 2 מהדורה 1953, חדית' מס '4082:
«שליח אללה: בית אמן ה 'בחר בנו על העולם הבא לעולם הזה, שהמשפחה שלי תקבל מכת מחובר קשה, Ttreda, עד אנשי המזרח עם דגלים שחורים, Fasalon טוב לא לתת לו, Viqatlon Ventsron, Faaton מה שהם ביקשו, לא מקבל את זה, עד שהם משלמים לאיש של אנשי הבית שלי, לשתף Vimloha, כפי שהוא היה מלא ג'ורה ».
חדית' מס '4083:
«שליח האל להיות מהדי שלי, Vsba ארמון, או תשע, ליהנות החסד של העם שלי לא נהניתי כמו שמעולם לא יצא אל הפועל, ולא חסך ממנו דבר, Cdos כסף באותו יום, האיש נאמר:
תן לי, הו מהדי. הוא אומר: קח ».
מס 'חדית' 4085: «אהל אל בית אל מהדי, בנו».
מס 'חדית' 4086: «פטימה המהדי, שנולד».
מס 'חדית' 4087: «אנחנו בני אדונים עבדול Muttalib של אנשי גן העדן: אני, חמזה, עלי, ג'עפר אל חסן אל חוסיין אלמהדי».
אבו דאוד ב Sunan שלו Sijistani ג 2 מהדורת 1952 עמ '422 ואילך:
«השליח של אלוהים: אם אף פעם לא עזב את העולם הזה, אלא על אורך של אלוהים באותו יום, אפילו
_______________
ספרים (1) מדבר על השנה הנכונה: בוכארי, מוסלמי, אבו דאוד, Tirmidhi, ונשים, ואבן Majah.
שולח האדם של תושבי בית Ioati שלי בשם שמי, ואת שם אביו, שם אבי ממלא את הארץ בהגינות ובצדק, שכן הוא היה מלא עוול »דיכוי.
בראיון אחר: «מהדי אותי. ומלאו את הארץ בהגינות ובצדק, שכן הוא היה מלא אי צדק ודיכוי, ויש לו שבע שנים ».
ב Saheeh אל Tirmidhi, ג 9 מהדורה 1934, עמ '74:
«שליחו של אללה אמר: אל תלך נמוכה יותר, גם לערבים יש אדם של העם בשם בטי Ioati שמי».
בעמוד 75: «שליח האל: האדם של העם בעקבות Ioati הבית שלי שם השם שלי, גם אם שרידים של העולם הוא רק יום אחד באורך של אלוהים באותו יום, אז להלן».
על פי ספר העובדות קנור «» הספר Manaawi האימאם מודפסים עם «סט פתוח» בשנת 1317 אל AH-3: «Abhari פטימה מהדי לך».
זה הוכח על ידי האימאם המהדי, אשר Manaawi ושנה תברואה, ורבים ספריהם בדיוק המהדי, שאמר את זה Imami, אם את המיתוס המהדי את המיתוס של הסיבה הראשונה והאחרונה של מיתוס זה הוא שליח של אלוהים. הקב"ה אללה ושליחו, הרבה מעל המילה אפילו «ומלאו את הארץ בהגינות ובצדק אחרי שהם היו מלאים עוול ודיכוי», עד משפט זה, אשר Aaboha בחזית, ולעגו להם אותם הוא Bhrovha של שליח הגדול ביותר, לא הכניסה, Iike של הנביא האשמה אחראי.
חלילה השליח של אללה.
מי ללגלג על הרעיון של המהדי, אך לצחוק על האיסלאם, הנביא של האיסלאם, מבחינת להרגיש או לא להרגיש. ומחיל אותם לדבר, אשר עבר את האובייקטים בחלק הרביעי של «היתרונות Asamtin» מוחמד בן אבראהים אל Shafi'i מ Alhmouna הנביא «1 המכחיש מהדי כבר לא האמין במה שהתגלה מוחמד».
מחברים אחדים אמר: «המציא את הרעיון של השיעי מהדי על מה הם סובלים וסבלו מהתעללות וחוסר צדק, Vsilwa עצמם, מהדי, וציין כי ממלא את הארץ בצדק, וגם לנקום בהם על המדכאים ופושעים».
אם השקפה זו על משהו השנה המדע הנביא כשהוא אמר את זה, אני מתאר לעצמי שהדברים אינם ממנה ואין לה בסיס, אז הודיעה כי מינתה את האמת ואת האמת, ואני לא מכיר אף אחד בורים הנועז ביותר על השקר של מי לכתוב על הנושא של הדת, ומעניק שיקול דעת חד משמעית, לפני בשל בספר אללה סונה של הנביא, ולפני מחפש ומחפש מלומד דעת. כי המדע הוא יודע משהו על מדריך שלו, לומר Altakrs לתוך החשיבה, וכך גם מי הכחיש את קיומה של Fjhalh המהדי misguidance.
לכן, הכניסה את השיחות הללו שנעשו על ידי בעלי Asahah הם לא היו צריכים לומר, מהדי, וכל מה שקשור מ קרוב או רחוק, אבל מה לעשות, והם אומרים את הפסוק «מה שהיא Fajdhuh Messenger ו כלל הוא אוסר, להימנע».
בקיצור אמרתי נביא לאישור מהדי, לכן חובה, ממש כמו מי שכבר חייב אישור של הנביאים, כי הקוראן אמר להם.
לורד של האיש אמר: חדית' דווח תברואה שנה אבל הראו את הופעתה של מהדי בעשור האחרון, בלי להיות קרוב או רחוק מן פעם הולדתו. אז יכול להיות שהוא נולד במאה ה שיוצא, לא כבר נולד לפני שעזב את הקרניים, כמו בחזית.
תשובה:
לומר את היציאה של המהדי הלידה שלו, כל מה שקשור אינו מסמך שיש לו רק חדית', עד הפשוטה היא כי הוא עזב בעשור האחרון הוכח על ידי הסונים Imami, אבל הלידה שלו הייתה דרך מוכחת היטב Imami בלבד, אין צורך כי מוסלמי מאמין במשהו שמוכיח את הנתיב של שתי הקבוצות, אבל חובה להאמין במה מוכיח לו, ובלבד שלא האמונה היריבה בשלטון התבונה Asadamh, הראו הישרדות של המהדי הוא חי רק Kalkhoariq שאירע לאברהם דוד ושלמה ומשה וישו ונביאים אחרים, אינו מנוגד לכל דבר עם שלטון הסיבה יכולה להיות כי זה כבר התרחש, וממיר ליפול מעיד בהכרח על האפשר.
זו, אם כי קבוצה של בכירים מלומדים סונים אמרו מאמר Imami, ומאמינים כי מהדי נולד, וכי הוא עדיין חי, ומר המזכיר שמות פרק ד של חברי הסנאט, וכן העברה של שבח את הידע שלהם ואת הביטחון דתם עבור רבים של מקורות הנחשבים בשנה, הם:
1 - כמאל אל דין מוחמד בן טלהא Shafi'i בספרו «דרישות Alsúl ב המעלות של הנביא כל».
2 - מוחמד בן יוסף Alkenji Shafi'i, בספריו «משפט בחדשות הזמן». ו «הלימות של התלמיד בבית המעלות של מפקד נאמן עלי בן אבי טאלב,».
3 - עלי בן מוחמד אל סבאח מאליכי בספרו «המשימה פרקים».
4 - Muzaffar אבו יוסוף אל בגדאדי אל חנפי Besbt הידוע בשם אבן אל בספרו «נכסים כרטיסים».
5 - ספרו המפורסם Muhyiddin של אבן ערבי «ממכה כיבושים».
6 - עבדול רחמן בן אחמד חנפי Aldhani.
7 - עבד אל ווהאב Shaarani בספרו «דוקטרינות של גאווה,».
8 - בן עטאללה Ghayasuddin בספרו «גן ילדים אהובים בביוגרפיה של הנביא לבין בני משפחה וחברים».
9 - מוחמד אבן מוחמד אל חנפי, הידוע Bkhawajh פרסה בספרו «ההפרדה הדיבור».
10 - עריף עבדול רחמן בספרו «סודות המראה».
11 - שייח חסן בעיראק.
12 - אחמד בן אבראהים אל אשרף ב «שרשרת מודרני».
13 - עבדאללה בן אחמד בן Khashab הידוע בספרו «תאריכי לידות, פטירות שיבחו אנשי דת».
רווה הוא שאלה של מהדי הצגנו המוח לא הכחיש, וכדי הקוראן הקדוש מצאנו Ashbaha שלה איזוטופים, ואת סונה של שליח היה המקור הראשון, החוקרים סונים Volvenahm לקבץ אותם, כולל אלה שאמרו שהוא נולד, וכי מחוז להיות מאושר על ידי ה ', שם מקום של מיתוס מוזר לומר Imami?!
כאילו אני Bakaúl: מה ונושאים ההזויות שאוכלים ושותים אותם לנצח? זה לא יהיה טוב יותר Aloliq שלך, את האינטרס הציבורי להציע את המצב שלנו Ziaana, לדבר על פתרונות לבעיות אנו סובלים מכאב.
אמרתי: כן, אלוהים. אנחנו זקוקים נואשות המעשים ולא את המילים. לשתוק על מה שהיה היה, עניין במה הוא חפץ להיות. אבל מה אנחנו עושים? אנו קוראים את הספר מדי פעם או מאמר לכפר מיליונים, Atanha ב הקדוש ביותר המקומות הקדושים, ובורות Anatha ואבסורדי, וזה לא מתאים לכל החיים, ולא על שום דבר אלא לעג, וכי משוא פנים אשר Taatmzhb לא מן העדות האסלאמיות משהו אבל היא דת שהומצאה על ידי אויבי האסלאם, והתחייבויות של האנושות?
מה נעשה? האם עלי לשתוק למחול התקפות אלה ומסעות? אנחנו משוללי הגנה עצמית, ואת ההצהרה של אמת, ו לפסול ההאשמות שקריות החריפו Tzhadad מתעלמים לסרב? ואז אתה פוגש מוסלמים כלל, ולאחד מילה שלהם אלו דחפים ומחשבות שווא, או כדי להוכיח מה הוא אמר Imami אלמהדי ו - מהדי של האיסלאם הוא בלב. ואלה היא משימה שבוצע על ידי הספר הזה.
איסלאם אמונה:
האסלאם הוא בשפה המסירה לניהול לכאורה, בין אם למעשה או Otabq הפרה, ואמונה היא לאשר בלב, בין אם המבוטח או Ooalnh בשבי.
באסלאם האסלאם הוא ההכרה shahaadatayn, אבל אמונה יש להוסיף דברים אחרים להכיר, שהיא התפילה, לשלם זכאת, צום הרמדאן, העלייה לרגל לבית האלוהים, באימוץ שיחות חלק האמונה של הלשון, ואת אשרור של השמים, את העבודה של העמודים, וב אחרים מאמינים כי העבודה כולה (1) - אז - האיסלאם בכלל, האמונה באופן ספציפי, כל מאמין מוסלמי, לא להפוך, ייתכן זכויות הדין כמובן מאליו, לא להיות נעול המציאות, זה מה שהוא אמר Fakhruddin רזי בפרשנות הפסוק: «הבדואי אמר בטוחה תגיד אתה לא מאמין אבל אומר, נכנע להיכנס אמונה בלבכם - 14 חדרי »ואומר:« אבל מצאנו שם
_______________
(1) ההשפעה של עבודתו של אמונה, הסבירו לו, עבודה Vatalaq על אותו ללהיט מ Altjoz, ואני לא חושב כל כך זה לא עובד לנעול, ואת הסוסים לו, החוקרים להאמין ב ברשלנות.
אבל בית אחד של מוסלמים - 36 »Almariaat.
לפיכך ברור כי דברי הנביא האיסלאם בנוי על 5 רצה האיסלאם מאוחדים באמונה שלך כרוך בעבודה, ואת השנה נקרא לעיתים קרובות, מיועד על ידי המגזר הפרטי.
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق