אל אל Bayt
הגדרה:
בית בשפה של האוכלוסייה שלה, וכל איש משפחה שלו, לא להשתמש במילה «אל» האיש היחיד עם מעמדו.
בא אמר לאנשי הבית בשני הפסוקים של הקוראן, פסוק 1 73 של סוראט «הוד»: «רחמי אלוהים וברכה עליכם אהל אל Bayt», וגם את הבית השני 33 של סוראט «צד»: «אבל אלוהים רוצה ללכת ממך תועבה משק הבית, ולטהר טיהור» . הוסכם פרשנים כי למה הכוונה בפסוק הראשון בבית אברהם, ואת הפסוק בית 2 של מוחמד בן עבדאללה, על פי הקוראן משמש מוסלמים להוציא את אנשי הבית ואת כל בית בביתו של מוחמד בפרט, נודע שימוש כזה עד שהוא הפך את הפתק מילה אליהם, אז אתה לא מבין אותו לאחרים חוץ Balgarina, הידועה כעיר של השליח בעיר בית'רב טווח.
שונה מוסלמים במספר נשות הנביא, יש לומר: הם שמונה עשרה נשים, וחלק מהם אמר: אלה הם אחד עשר, ובכל מקרה נשארה עם נשים שבעה ושלשים שנה Rizk אשר בנין ובנותיו מתו, כל חייו, לעזוב את בתם היחידה, פטימה. הסכימו המוסלמים כי עלי אבן אבי טאלב, פטימה, חסן וחוסיין אל Bayt של הליבה, וכי אילן היוחסין של הנביא הסניפים סגורים לבני פטימה, הנביא לא הגיב, כי רק בנה.
המצב של הבית כל המוסלמים
אם אנחנו רוצים לדעת את המצב של הבית כל המוסלמים, ואת פולט על הרכב הצוותים, האמונה האסלאמית הנביא, עלינו לציין את המצב של מוחמד למוסלמים, ועם שלו בבית כולו, וכן לציין, עם זאת, האתיקה בכל הבית עצמם, סבלה מצוקה למען דבקותם מה שהם רואים זכות וצדק. כל מה שהם רואים זה באמת מה נכון.
העובדה כי האיסלאם מהווה עדות ה 'המונותיאיזם מוחמד מסר: «אין אלוהים מלבד אללה, ומוחמד הוא שליחו של אללה». שתאושר על המונותיאיזם ה ', מכתב הכחשה מוחמד, או את שיעורי הבורא מרשמים אל מלבד אללה, או את האיכויות של הנביא על פי non-מוחמד, שהיה בזמנו, או להכחיש את הפסוק מהקוראן, או שנה קבוע בהכרח הדרכים של הנביא, היא ההבטחה האמיתית של המוסלמים, כי זה לא נושא את האופי הבסיסי של האיסלם. רשות המוסלמי מהכספת באלוהים, מוחמד, במאה לציית לו, וזה הפסוק בולטת 6 של סורה «צד»: «להישמע לאללה לציית Messenger», ופסוק 62 של «תשובה» סוראט: «אלוהים ושליחו, כי Tradwh» ו פסוק 65 של סוראט «נשים »:« אלוהים, הם לא מאמין עד להפוך אותך שופט כל המחלוקות ביניהם ». ופסוק 2 של אל «כוכב»: «הוא גם אינו מדבר על תשוקה רק התגלות גילה» ועוד עשרות פסוקים.
ביוגרפיה של הנביא עם כל הבית שלו:
בעלי הילוכים ללכת ואיכויות של סוני לשיעים תמונות רבות מדי של טוב לב של הנביא על הבית כל אהבתו אותם, מספיק כדי להתייחס כמה מהם:
אם הנביא נסע, Deluxe הבית בית פטימה לצאת ממנו, ואם הוא חוזר הביתה הדבר הראשון שלו להיכנס לביתה. חסן יושב ומניח על הירך הימנית, וחוסיין על הירך השמאלית, לקבל את זה ואת זה, שוב, יושב גבוה פטימה בידיו. דיבורים כי פעם אחת הוא נכנס לבית של פטימה והוא התקשר והזמין לתואר שני, וחסן, וחוסיין, וולף, והם להלביש אותו ולקרוא את הפסוק: «אבל אלוהים רוצה ללכת תועבה משק הבית, ולטהר טיהור». המוסלמים קוראים לזה hadeeth של בגדים, ירי לטווח «הבעלים של בגדים» על מוחמד ועלי,
ואת פטימה, חסן וחוסיין. הוא אמר להם פעם אחת: «אני למי Salmkm, מלחמת שלום לאלה Harbakm». וכן הלאה דיבורים המפורסם בכל העדות האסלאמיות. הנביא המליץ האומה בביתו באל, ואת Oasahm הקוראן, ב hadeeth: «אני אחד שאינו בך 1 שני גזעים של ספר ה ', הכוונה אור ... ואז הוא אמר, אנשי הבית שלי, להזכיר את עם ה 'בבית שלי, להזכיר את עם ה' בבית שלי ». בפסוק 22 של סוראט «השורא»: «תגיד שלא לשאול אותך על זה שום תגמול, למעט חיבה קרובי משפחה». מה הכוונה קרובים Balqrby של הנביא. אז Olahm המוסלמים של קבוצות שונות רבות של טיפול והערצה, והם היו צריכים אבו בכר של הערצה והכרת תודה לא תהיה זו לאחרים. "עומר בן אל ח'טאב Aatherhm על כל המוסלמים, להטיל על בני במכרז Alibdrien אלווין אלווין בשנה אבל גם והטלת חסינה לכל אחד מהם 5000. הבעלים מילאו את ההיסטוריה והביוגרפיה ספרים המעלות של אנשי הבית Manaqubhm. אנשי השנה מעריצים גבוה האימאמים של צאצאיו, אבל הם לא מודים שהם ראויים הירושה הראשון של אחרים, מאמין גם השיעים.
האתיקה של אנשי הבית:
היה לי מוצק שבו הזכות לא לקחת אותו עם אף אחד כל עוד. זה לא היה הרעיון הנכון של מה שהיה שלוחה של עצמו ואת כוחו. פינוק של זכויותיו של אויביו אפילו ניצלו את הפינוק הזה. חנינה מרואן בן אל חכם אחרי הניצחון בקרב על ג'מאל, ו עמר בן AAS תוך שהיא מאפשרת לו בשתי שורות, והשקה את בני שאם מן המים, לאחר הכחיש אותו, אז צבאו כמעט לגווע בצמא. אבל היה ממש מושג כי לא היוו על אדם יחיד להיות עם משהו, לא משנה מי זה היה. שתי נשים באו אליו יום אחד גונחת Vqarhama, Voatihama. שאלתי אותו אבל אף אחד שליווה את המועדפת, כי הם ערבים, לוותה Pro. הוא לקח חופן של אבק, נחשב, ואמר: אני לא יודע שאלוהים העדיף אחד האנשים היחידים על אחד צייתנות אדיקות. הוא שאל עקיל אחיו, בן אמו ואביו, משהו מהבית כסף, Fmnah. ורציתי בתו, אום כולתום כדי לקשט את עצמה ליום של עיד להחזיק הבית של כסף, כי את התשואה מובטחת אותו עירום, בעוד אביה היה ח'ליפה, כעס. הוא שאל טלהא ותפקוד זובייר כי Anasrah, ורק
המציגים וגדל המלחמה נגדו, אך הוא סירב, וכאשר הוא ציין כי Akhadahma מרמה מסיימים לתקן אותו, הוא אמר: Adahn לא הדת שלי, לא נותנים Aldnip במצבי. וסירב לרדת לארמון הלבן כופה ולשמור מאפיינים המאוכלסים ע"י העניים .. הוא גם לובש אדמה מחולק Asthia של רקח, הוא אמר, רקח ובנו חסן שלו. ולאכול לחם שעורה Ttahnh אשתו באהדה שלה לעם חרוץ לנזקקים. ושיבח אותו אדם מחבריו, השיב באומרו: אחד המקרים המגוחכים ביותר של המושלים בבית לטובת אנשים חושבים אוהבים את גאוותם, והורו להם לשים זקנתי, ולא אהבה להיות סייר ב עונה על הציפיות שלך, אני אוהבת לשמוע מחמאות ושבחים ... Tkelmona לא כולל ענקים מדוברות.
זה היה הרוע של עצמו בחשיבה שלו כל בדרכו טובה של הקבוצה, לא אכפת לי אם היא מסכימה לציבור עצמו בכעס, ולומר את זעמם של שביעות הרצון של הציבור בלתי נסלח. כך, מסוקרן המוני זמנו לאחר Boath שלו, הזמן והמקום הגבוה ביותר, כי שם מלא התקוות והשאיפות. חלק מהם הרימו למקום האלים, כמו גם את הקיצונים, והזכות של הנביא, אמר לו: אה, זה שאלוהים אוהב אבץ ללטף אותו, לתת לך לאהוב את העניים, Fjalk לספק את חסידיהם, ואת מרוצה האימאם שלך.
יש לי חיבור עמוק מימין, את המחשב עצמו ואת עובדיו, גם הכעיס רבים מהם, וכמה מהם עזבו אותו וברחו Muawiya האויב שלו, והפך עזרה לו לאחר המלחמה וזהו.
בטוח אלוהים ואדם. האימאמים ירש אותו בנו את האמונה והלך ביוגרפיה, ומוסר Tkhalqgua, כל אחד מהם מספר רב של הנדבן המדע, שלום, מן הרע, ועל חוסר הרצון של המלחמה, זכות קפדנית. אבל חזרה של חלק מתכונות אלה בדמותו של אחד מהם יותר מאחרים בהתאם לנסיבות והדרישות של נסיבות. הופיע אל חסן בן עלי, אהבתו של שלום שנאתו של המלחמה, כי זמנו היה עידן של מאבקים וחוסר שקט, אמונים לעם בעיראק לאחר מותו של הירושה של אביו, וצבאו היה מורכב 40000. וכשראה כי מצרים סיד על המלחמה, ויתור שלו על שפיכות דמים הח'ליפות ההשפעה והתועלת של האיסלאם על כל דבר .. חוסיין הופיע קשיות הנכון, והקריב
את עצמו ואת בני משפחתו וחבריו, כי יזיד לא השאיר מקום לפשרה. היו תופעות למדעים של האימאם מוחמד אל באקר ובנו ג'עפר האימאם שלו אל סדיק, כי המדע מזמנם תלמידים רבים שרוצים אותו, פתחה את השדה להם ללמד מדע השידור.
הצרות של כל בית:
דיברו בעלי ההיסטוריה, ללכת הצרות של אל אל Bayt, ולדבר ממושך, ואת השיעים ספרים עצמאית בשם רבים מן השמות מצביעים על זה, כמו שם של צער מרגש, אותו נטל, ואת Alsakbh מדמיע EJ Alohjan, וכן אסונות ריאד, ו Allahov, Atalibaan לוחם, וכן הלאה. כמעט החוקרים מסכימים כי העתיקה אומיה מאוחר יותר כי התעללות Btharat הנביא באדר לוקח 1, כי מוחמד הוא העליון ונהרגו במלחמות האלה, זקני את אומיה ובעליהם. הם מצטטים כראיה לכך שהוא מייצג, כולל יזיד, חוסיין כאשר הוא נהרג, והכניס את ראשו בין ידיו:
אם רק Oheacha *** באדר עדים Khazraj מדאיג את ההשפעה של נכס
כדי Ohluwa והם מודיעים בשמחה, *** ואז אמר: או, יותר, לא נכה
ולא כל כך מזמן לזכור יותר חיתולים ומלחמות בין בני מוחמד, סבו של חוסיין, סבו של אבו סופיאן, ועלי אבו אל חוסיין ואביו, סיד, וכדי להוציא מילה של שנאה ונקמה. אבל המניע העיקרי השכול הוא לא הוגן של המערכת, ואת שלטונו הירושה של אב ובנו, ולעשות את זה באמת בירושה. חיפוש והניסיונות של כל בית ואת תחום רחב הצדדים מפוצלים.
היו השפעות אלו בדיקות אמונה, פוליטיקה, ספרות, מסורות, ועדיין לעשות היום. לא היו לי בעיות בכל הבית, עד כמה שאני יודע, משיעור אובייקט למד, ולא ניתן להסביר את ההצהרה של סיבות ותוצאות ב Mqamna זה. בכל מקרה, הצרות של אל אל Bayt והניסיונות של כל האנשים החלו לשנות כיוון שיטת הממשל למוסלמים.
פסק הדין בעידן של הנביא הגדול מבוססת על העיקרון שכל מה הוא אלוהים, כסף כסף אלוהים, והחיילים חיילי האל, משמעות הדבר היא שכל בני האדם שווים בזכויות, כי אלוהים לכל ומגובשת לאחר מכן במערכת קצר לשנות, והפך את כל מה למושל.
כסף הוא כסף נגיד, וחיילים גויסו שליט, וכולם, העבדים השלטון. אמר Muawiya בן אבי סופיאן: «ארץ אלוהים, ואני חליפה של אלוהים. מה לקח את בקעת הירדן, ואת מורשתו לעם Fbalvdil לי ». על עיקרון זה, נתנה מצרים עמר אבן אל-AAS לגמול לו על ג'יהאד להיבדק נגד האימאם עלי. הוא גויס יותר בקרב האנשים החופשיים נאלצים Evalawa Esida, צמיתים כעבדים לו, כפות Alambaiein חרוט סימן של עבדות, ואבא שלי אמונים זה ערפו את ראשו.
ממערכת זו הקשיים שנוצרו לבד Albetogar אל אל Bayt, אם כי חלקם נורא הגדולה ביותר.
עלינו לשאול: למה להפחיד אנשים במצוקה כל בית ודיברתי איתם, ולדבר ממושך יותר מאחרים? אנחנו יכולים לענות על זה היה בקשיים חמורים ביותר לכל מצוקה, וכי בעיני המוסלמים, האיסלאם עצמו הוא הבעיה. המליץ הנביא ומבוגרים במעצר אנשי ביתו, Wasahm הספר של ה ', מדמה אותם אל הספינה של נוח, ונחשב ניצול לרעה של הפרת זכויות על עצמה, וזה הסיבה היא בשל דת, ושום דבר לא שווה ליחס של אמונה דתית מקודשת למוסלמים במיוחד באותה תקופה.
יש סיבות פוליטיות על הירושה של אסונות כל בית של השליטים, והפצה בקרב ההמונים יותר מאחרים. כשהוא נתן את המוסלמים הרפורמה הנגיד ביקש להסדיר את ענייניהם רק האימאם המורה על אללה ושליחו, ואת בכל בית הוא טוב יותר מאשר היו זמינים כאשר התכונות האלה, זה היה צד המוסלמים חזקה נפוצה במדינות תבל לגנות את השיעה להם, מגלה כי רצף סיכם נכון אלוהים עלי ובניו. השיעים הודיעו על עיקרון זה השירה שלהם, בסיס Atakdhuh על תורתו שלהם, עבד על שידור כדי המניפסט הסודי, ולא נתנו הזדמנות לעבור רק Addoa המעלות והחסרונות של כל בית Gsbhm של זכות זו. הוא ראה את השופטים בבית כל Hiathm איום גדול על שלומם וביטחונם של המדינה יותר מאשר בתפזורת אחרים Fajsoum צרה, והתעללו בהם באכזריות מעבר אכזריות כלל. העם ראה אותם האדמה הצרות שליט משאבים על הוצאת דיבה ו להסית את ההמונים, Kalkhtob דבר והטרגדיות הקוראים אהדה של אנשים, ולהעלות Achwegahm ו לחסדיהם, וכולנו יודעים איך Muawiya שימוש חולצתו כדי להסית את העם עותמאן עלי שאם. השיעים Omaawa המבחנים האלה בכתה אנשים Astbekoa וקיום האימאמים שלהם, לשדר
קוראים אותם ולהפיץ את עקרונותיהם. שידור על כל ממורמר ובניגוד למערכות של הצדקה פוליטית התנגדותו וכעס, ואת דבריו של תמיכה הטיעון שלו ולתקן את המשפחה של אנשים בבית, באותו הזמן על המהפכה Bmhanhm לשחיתות.
הצרות של אל אל Bayt הם הצרות של העם, את מצוקתם של ייסורים, הביע את כאבו, כולל כאב איתם, לעורר רגשות, כי זה פגע להם שלא לדבר על נזק לאחרים, ובגלל שהם להגדיר היקר טוב כי הוא רואה אנשים כמוהו העליון ולקוות LED הוא, או כמו תכונות וכישורים, אלא מרד נגד מערכת צדק בלתי נמנעת באופן בלתי נמנע.
האסון של כרבלא והשפעתה בחיי השיעים
ראשית הסיבות הצרות הפוליטיות של כל בית, ולאחר האירוע היתה השפעה בחייו של מגוון רחב הבולט של המוסלמים כבר והמשפחה נאמן עדיין הבית. האסון של כרבלא, שהיא נורא מה שקרה הנביא של אסון, אשר נהרג חוסיין בן עלי, ו שבעה עשר צעירים וילד של משפחתו, יותר משבעים אנשי וחבריו, כולל לוויה ו Taabi'i, האירוע הזה גרם המקדש כרבלא הקדושה היעד השיעי לרגל כל שנה מאות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ, ולעיתים קרובות ממליצים השיעים הודו, איראן ועיראק לפאתי ארצו להעביר את עצמותיו לקבורה כרבלא, הרצון לתגמל ואלוהים יגמול לו. ומצדיע השיעים, בכל שנה, ובכל עיר וכפר מארצם, יום השנה למותו של חוסיין בשליש הראשון של חודש מוחרם. בכמה ימי השנה, הם נפגשים לציון יום השנה של חלק Verwey-חטיב הטרגדיה של כרבלא חדשות, מפרטת את האיכויות ותקדימים של השאהידים, ולקונן השירה שלהם הפרוזה, והם קראו בפורומים אלה מועצות תנחומים אשר לשים את הספרים שלה בפרט.
השיעים עדיין משוררים, מאז הריגתו של חוסיין עד היום, ארגון השירים מתארים את אירועי הדמים ללא שינה שהתרחשו כרבלא, אשר מעיני השירה הערבית של קינה. מר מוחסן הודפס בחלק גדול של המזכיר של הקינות הוא קרא «נמלים צפחה של קדוש מעונה שבט איכה».
אנו זוכרים שורות מתוך שיר של המשורר השיעי לעצמנו למטרה לסיים את השיעים של כרבלא לבקר, יום העאשורא:
להריח את האדמה שלך, חלוצים רוח *** רוח כבודו של ובלקה
סגן ולחיי כך אסטרה G *** הלחי לא נושא Tafry
ולמה? Oerua מ *** להיות מוגבלת הבשר Scalpel
ופחד, בלי מה המצפון שלך שתמצא *** Balosl שרע
והמוות מוזן טוב יותר מאשר בנים *** Alokhlain לתינוקות!
זה כאן, אבל אנו יודעים כי השיעים מעריצים ארץ כרבלא, ולחגוג את יום העאשורא, כי לדעתם, סמל הג'יהאד הקדוש למען חופש וכבוד, ואת הכתובת של הקרבה נגד העוול והעריצות. Vahiaaha המהפכה, כמו גם חוסר צדק ורודנות.
מה זה אומר כאשר המילה חוסיין, השיעים
כתבתי את האסון מעל כרבלא והשפעתה בחיי מוסלמי השיעים בשנה 1375. בחודש הרמדאן, השנה הקדושה 1387 הייתי בבחריין, הייתי צריך לטפס על פלטפורמת מכל הלוויה הלקוחות לילה פס רחב אחרי כל זה אני מציע לקבל את זה בנושא הרוחני אחרים המודרני כאחד, ואני הייתי להוט להשיג מטרה זו כל טיפול .. פסק הדין הבנתי מה שרציתי וקיוויתי Vadah לעם בחריין.
לילה אחד ניגש לדוכן, ולפני efffective המדברים שמעתי קול אומר: השלום של אלוהים עליכם, הו חוסיין וקילל את אלוהים של הריגה, והיה שיחת Ozmat נושא על Balhasin לא קשור לא Bezid מ קרוב או רחוק, ואם לי לשכוח את נושא ההרצאה, ואני מתחיל את הפרשנות של המילה חוסיין כאשר שוחרר ללא הגבלה, והמילה שוב מה זאת אומרת, כאשר השיעים, ואמרתי כמו שאמרתי:
הפיתוח לא עצר את גבולות החומר, אלא גם את הרעיונות ואת השפה, כולם תסמונת שלובים זה בזה, לא עוצר זה לזה .. המילה אל חוסיין היה בתחילה שם עבור אותו אל חוסיין בן עלי (AS) ולאחר מכן התפתח עם הזמן, והפך את השיעים אבא השיעית לסמל של גבורה הג'יהאד לשחרור האנושות מהדיכוי ורדיפה, ואת הכותרת של הקרבה, להקריב לגברים, נשים וילדים להחיות את דת מוחמד בן עבדאללה (R)
אין מה להאמין המשמעות של עובדה זו מדברי אל חוסיין (P), בדרכו מות קדושים: «ללכת הדת של הנביא».
המילה יותר מאשר בשם אבן Muawiyah, והוא כעת השיעים אותו לסמל של שחיתות עריצות צניעות ותועבה, וגם את הכתובת של כפירה אתאיזם, איפה הרע וכבל השחיתות שם שחרור שוב, שם טוב ונכון וצדק שם כבל שחרור חוסיין.
יום Vkrblane כאשר השיעים הם פלסטין הכבושה, סיני, הגדה המערבית מירדן, סוריה ההררי, ובני שבויים חוסיין חוסיין והבנה של נשים וילדים חסרי בית גורשו מבתיהם .. ואת חללי כרבלא שנהרגו בהגנה על הזכות של האומה ב -5 ביוני .. זה מה התכוון המשורר השיעית, אומר:
אם בכל מקום כרבלא בעיניים כל הזמן על העאשורא ***
פעם אחת עליתי על הבמה, אז התקבל אדם אמר שלום: רווה היא האמת, ולכן צריך להבין את האסלאם היסטוריה של האסלאם, בעיקר את האסון של כרבלא .. לאחר מכן שלף את השאלה ואת התשובה על Avgueni, ואני לא ידעתי קודם לכן, כאשר נודע לו כי הוא מכיר אותי משנים של בחריין, והוא תופס מקום משמעותי בממשלה.
מודע האימאם עלי בן אבי טאלב
האם המראה של החיים האינטלקטואליים בקרב הערבים לפני האסלאם, שפה, שירה, משלים, סיפורים, והידע של אילן היוחסין. לאחר האיסלאם והקוראן התפתחו החיים חומר רוחני, והמדע רבים, ולהפוך את כל זה מכונה על ידי הקוראן מפתק מקרוב או מרחוק של עצמאי, האיסלאם אינו כפוף האמונות מוסר הפולחן, אבל הציגה גם את החקיקה, הרשות השופטת, לבין היקום ואת מערכת היחסים של בני אדם זה לזה.
כתוצאה מכך, האסלאם הוא חיי החולין שהמוסלמים מאמינים כי העיקרון הכללי, שהוא שהדת היא העיקרון של חקיקה, מה שגרם להם את האמונה לקחת מהדת את הבסיס רכושם על ידי כל ענפיו ואנשיה, ולבקש רצון האל ואת הכוונה של הנביא על כל שאלה בפני אותם, בין אם דתי או ארציים, כי הדת היא מקור הדרכה אם זה צריך להיות מקור של ידע גם כן. היה מלווה
תופעה זו בכל התפקידים שלהם, ולא יהיה קשר לאחר Insoha הפילוסופיה היוונית עמי התרבות. לא היו ידועים בפילוסופיה של האסלאם, וכאשר הוא ידע המוסלמים לאחר מכן סטה לדת, ואת הדוגמה הברורה של התיאולוגיה הזאת המונותיאיזם, היא פילוסופית בצלמו במאמר דתי.
זה לא המטרה שלנו כרגע היא לתרגם את כל האימאם של האימאמים של אהל אל Bayt ולהראות את מעמדו של המדע, אבל המטרה שלנו היא הראשונה להציע תמונה של המדעים שלהם בכלל, למשל למיטב זה ונכדו האימאם שלו עלי ג'עפר אל צאדק. לדעת תהילה התפשט. השפעת הופיעה בספרות ובתי ספר אסלאמיים מודעים יותר אימאמים אחר. עם זאת, אם היינו יכולים לצלם אותם המדע 2 גדול שנוכל להבין את היקף אשר כל שאר המדעים אימאמים, כי כל אימאם היה לוקח את הדגל מאביו עד לקצה חוט כדי הנביא הגדול, אמר שייח אבו זהרה בספר של האימאם אל סדיק.
האמאם עלי בן אבי טאלב Aalma בעניינים של דת בעולם סובלים הקוראן סונה. הוא לא הסתיר שום דבר כי האסלאם למות קרוב או רחוק, אבל זה היה מסופר שהוא אמר: "אם אני לכופף את הכרית לעם Avti התורה Bhetwarthm, ואנשי Bangelhm התנ"ך, ואנשי Baqranhm הקוראן». הידע הוא תוצאה של החברה שלו יחד עם השליח, היה קשור אליו כאל ילד, ונשאר בשלטון האסלאמי אחרי הנביא, כי הזכות של למעלה החבר הנביא. ובטוח יותר כפי שאין מוסלמי בעולם, אבל מוחמד ואשתו חדיג'ה. הוא נתן Btencith הנביא כשלי, ועל ידי המזכיר את הסוד שלו, בחרה לידע שלו, היה סופר ושותפו באחוז ואת בעלה של בתו, ואבא Rihanath חסן חוסיין, ואחיו, כאשר אחי בקרב המוסלמים, ומחליפו על המיטה בזמן שהם מתעב את הריגתם של שינה במיטה. ו Astkhalafh על מה שהיה לו הפיקדון כדי היגרו ממכה למדינה, העיר גם היום Astkhalafh צעדו אל הקרב על טאבוק, ואמר לו: אתה לי כמו אהרן אל משה. ואת המושלים של מערכת המשפט בתימן, שדווחו על ידי «התמימות» אל. עדה עם הנביא ולראות את כולם. אבל לא היה לי אותו דבר כמו הנביא השמיע את הפסוק 61 של סוראט אל עימראן: «בוא נגיד שלא בנינו ובניך ונשים שלנו ונשים שלך, את עצמנו ואת עצמכם,
Vendjal ואז להתפלל קללת אללה על שקרנים את ». הפרשנים כולו המשמעות שלנו בני חסן חוסיין, הנשים שלנו, פטימה, הנביא לעצמנו. הנביא אמר: «לי ואני מעלי ... עלי עם הימין ועם הזכות ... עלי רבאני של העם הזה ...
מכם אדוניו למעשה את המאסטר », על מעלותיו האחרות, אשר אמר טהא חוסיין בספרו« עלי ובניו »:« העליון כשיר לה יותר מהם, ויודע ממנו את האפשרות של המוסלמים, מאמינים אנשי השנה כמו מאובטח על ידי השיעים ».
זה חשוב, להרחיב לכל דבר, ואת ההבחנה מוסתרת בקושי על ידי משהו, והחוכמה היא האמת והמציאות לא מוחשי ברהיטות מעל אבל הרהיטות של הקוראן. זהו מדע סיבה חוכמה ברהיטות הפכו Torgomana האימאם חקיקה התייחסות כל המדעים האסלאמיים, ומודל לחיקוי עבור כל הדוקטרינה של המוסלמים. לא למוסלמים המדע נכתב שלטונו של האימאם, וכאשר היה ארגון המדע שלהם, קטעים שלה ופרקים, ולשים את הספרים בספרות, ונכסים לבין פרשנות מודרנית, תיאולוגיה המונותיאיזם, ספרות, היסטוריה, רטוריקה, וכן את בתי הספר וצוותי, והשתמשו כל כך לאור הידע שלו והחוכמה של כל העולם המחבר, ומחו, אומר ברהיטות שלו, כל סופר וסופר. (ראה את הספר על הפילוסופיה של המחבר).
היה לי נכס העולם והתקנות הוקמה על ידי הקוראן והנביא, החוקרת את השגשוג אנשים Vmutir אושר להם, והורה לעובדים לעבוד עם אותם נכסים:
«כבוד ההמונים». הוא אמר שלטונו של Nakha'i מאליק אל אשתר מה וביולה על מצרים: «זעמם של שביעות רצון הציבור בלתי נסלח ... בואו אשר לך לעצבן אותם, חלב אותם ». הוא כתב את אחד הפועלים שלו על מורסה «Tabien לא לאנשים מורסה בחורף ולא בקיץ בגדים, וגם החיה לעבוד בשבילה, אבל Aabda, במקום שוט Tdharbn 1 AED».
«צוות טיפול». אשתר המליץ לבחור צוות מיומן, וכי «מקנה להם את הפרנסה המאלצים אותם כדי להשיב את עצמם. ושרה להם מה לאכול תחת ידיהם, את הטענה כי הם הפרו ».
«ייצור מוגבר». הוא אמר אשתר: «תן דעתך בארכיטקטורה של כדור הארץ בעיניך סיפר על רכש מורסה». עם זאת, «אבל הביא להרוס את כדור הארץ
ליקויים של נשמות עמה פיקוח של הנאמנים על שילוב, והם חושבים חולה להישאר ».
«שנאת המלחמה». אמר לו, העם העיראקי כאשר Astbtoh במלחמה למען עם דמשק 1, כי אנשים חושבים שאתה שונא, המלחמה שנאת מוות, הוא אמר: «לא אכפת לי ויעש אלהים אל המוות או מוות לי ... בטוח מה הניע את ימי המלחמה, אבל אני מקווה, תבואי איתי Tasho Vthtda לאור, האהובה כל כך לי יותר להרוג אותם אבל נניח Dilalha Bathamha ». ואמר לחבריו לאחר Otkhnoa בשתי שורות על אויביו: «לא מבין Pro, ולא Tghezwa פצועים, ולא Tnebwa כסף». אז הם עוברים עם זהב וכסף במחנה שלהם אין מי מציג אותם. ושמע כי עודאי אבן בן עמר בן Muawiya ליכטמן טיפשי ועם בלבנט, הוא שלח להם מה ששמעתי Ankma CVA. הם אמרו: «מפקד O המאמינים האם אנחנו לא בצד ימין, הם טועים? הוא אמר: «אני שונא אותך כי אתה תהיה Stamin לסבול, אבל אומר: הו הדם שלנו להזרים דם שלהם, החזקים של לבינם».
«מסכן». אלוהים נמצא נמוך שלא להונות אותם, העניים והנזקקים של Albassa ובזמן ... ולהציל את מה שאלוהים Asthfezk הזכות מהם, לא לאבחן אותן מנהל האתר, להתנפח הלחי שלך לא להם, ולאבד את השאר אתה לא יכול להגיע אליהם.
חיסול של האימאם
זה ידוע היטב כי הוא האנשים שאני מבלה את זמנו. ועל מערכת המשפט היא אבן הבוחן של הימין כישרון ודעת, ומי הציל את דגל שמירת רומן או מכיר, אמר אחמד אמין בכרך הראשון של שחר האיסלאם: «היה נפשי המשפט, מינתה שליח אללה (R) לבלות תימן יש תצוגות של בעיות מוכחות משפטיים רבים, גם כך נאמר: הנושא הוא לא אבא שלה חסן »זהו עומר הפתגם המפורסם" אבן אל ח'טאב. קבוצת אותי חוקרים של הסונים לשיעים לאסוף בעיות שלהם בספר נפרד, מהם אל Tirmidhi, הבעלים של Asahah שש, אלי בן מוחמד אל בצרי ואת מוחמד אבן Qays Bajali, עלי בן אברהים אל הפסגה, ועל אוסף של מר מוחסן מזכיר מספר נושאים נוספים בספר של עלי בן אברהים, והודפס מחדש ב בספר שנקרא «הוראות נפלאות נאמן».
כולל: כי ארבעה גברים ששתו יין, וזה היה עם כל אחד מהם סכין, כאשר הגיע Tbaajua הסוכר שלהם עם סכינים, והוא מת 2 ו 2 נשארו. האנשים המתים הגיע האימאם, ואמר כי השניים נהרגו Sahabayna Voqdna מהם, אמר להם ... מה הידע שלך, אולי שניהם נהרג בעל והוריו אך מופץ 4 המשפיעה על כל אחד ואחד הרבעון 2 הנותרים יש את כל אחד »מת.
והמבנה של הוראה זו שהפגישה על הסוכר סכינים החלה הפרה ברורה של החוק. התוצאה של רצח עבירה על עבירה שכלל 4. פשע רצח Vtkon הוא גם נפוץ בקרב 4.
לרבות העובדה כי שישה צעירים השתמשו שיחקו ב פרת, ילד טבע. השלושה העידו כי Ogriqah ביום שני, וראיתי את 2 על 3 הם Ogrkoh. הוא השקיע כסף Okhmasa הדם אשר שלוש חמישיות של אותם ביום שני שתי חמישיות עד שלוש.
הוראה זו התבססה על מספר עדים, ראה 3 ביום שני, Vosabhma שלוש חמישיות של כל אחד 5 וחצי, וראיתי את 2 על 3 אז 2 של 5, כל אחד פחות מ 5.
מודע האימאם ג'עפר אל צאדק
חי האימאם ג'עפר אל צאדק בזמן מאוחר של התקופה העבאסית האומיית ותחילת, כאשר פנה את העולם הזה לערבים בגלל הכיבושים ועל קשר עם Calvers ארצות התרבות, ויש להם רפואה, הנדסה, גיאוגרפיה, חשבון,, אסטרולוגיה ספרות, היסטוריה, מצרים, ויש להם את הספר של אלכסנדריה, ועם הסורים, אשר הושפעו המנטליות הרומנית. בתקופה זו החלו להעביר את המדע לערבית. פנו המוסלמים, כמו גם ללמד תורה ופרשנות, מודרני וככל לו.
לחיצה ארוכה על סמינרים מדעיים שלה במסגדים של הלבנט, עיראק חיג'אז. בעידן זה, בסמינרים, בדיונים היו מוסלמים אלימים לחלק את ההבדל ואת תורות, השפעתה עדיין עומד על תלו עד היום. הדיונים האלה סובבים סביב נושא הירושה וסוגיית העצמאות של מעשי אדם, השאלה מי ביצע את הגדול ולא חזר בתשובה, ואת השאלה על האפשרות לראות את אלוהים, ואת השאלה של תכונות שהן באותה העין או אחר, ושאלת הקמתה של הקוראן. לא
אין מחלוקת בעניין זה הגיע לסיומו בעידן של ביטחון. יש לו השפעה משמעותית על הבדלים אלה בספרות המדע, הפוליטיקה. ההשפעה של המדע בתמורה הירושה מחייבת בחינה של המשמעות של הנשיאות ואת המשימה שלה מקורו ואת תנאיה. ולשקול את רצון ובחירה מחייבת שיקול הצדק של אלוהים ואת שלטון סיבה ובגרות של שכר ועונש האדם. והתחשבות של מבצע של גדול כרוך בחינת מציאות של אמונה וחוסר אמון ומערכת היחסים של בני אדם זה לזה. ולשקול את האפשרות לראות את אלוהים כרוך שיקול של מסתורין הקיום והתכונות של כף הרגל, קורה Almujd ו.
השיקול של נושאים אלו, זה בהחלט שייך האובייקטים והגורמים להם. השפעה על הספרות תומך המשוררים צריך לעצור כמה עיקרון זה וקורא לו, וחלק מהם נלחם בו שיחות השני.
השפעה על מדיניות ודיווח הראה. כי רבים מהם כבוד הלגיטימיות של Balhakmin שלטונם, ומערכת היחסים של כפופים להם, ולכן המדינאים שלנו מטרידות כל העולם אינו מסכים עם דבריו ותצוגות המדיניות שלהם, וכל אחד מהם Ikrbun למצוא את המילים של הצדקה של דיכוי ועריצות. לכן, כמה חוקרים כי הבדלים אלה היו תחילת הצד הפוליטי והדתי לה להתגבר על הצד הפוליטי.
אם שמנו לב הרנסנס המדעי של המוסלמים, חטיבות של הבדלים העדתיות הפוליטית תאריך ההתחלה של עידן האימאם ביותר אל סדיק, והבחין עם זה מה הוסכם על העם ללכת תרגומים של זה צאדק האימאם התרחקו מן הפוליטיקה של כל ממד, והלך ניתוק מלא של המדע, אם שמת לב כל זה אינו מפתיע כפי שאנו קוראים בעלי המודרני אסף את שמות המספרים אמינים על כנה הם היו ארבעת אלפים גברים, ומה אוקלידס אבן חג'ר ב «Segah»: האנשים נלקחו מדע אמיתי שעובר בארכובות, ולהפיץ את רצונו בכל המדינות, ואת דברי ב ייחודי ורציני « . האנציקלופדיה של המאה ה 20 »א 'ג'אבר בן Hayyan בספר הכימיה כולל נייר אלף, כולל הודעות ג'עפר אל צאדק, 500 הודעות, אמר אל Shahristani, ב שעמום« והדבורים »: זה היה נכון מדע פורה דת, ספרות מלא חוכמה, רצון בעולם הזה, ואת הרצונות אדוקים הוקמה לחלוטין תועלת עבור השיעים של העיר, והצפת על סודות המדע הפרו שלו, ואז נכנס
בעיראק הוקמה על ידי אחד .. כאמור בספר «הדוקטרינה השיעית» של דווייט המזרחן, תרמה מספר תלמידים גדולים תרומה אמיתית לקידום המשפט הדיבור מדעי. והפכו שניים מהם, כלומר, אבו הניפה ואת מאליק בן אנס, אחר כך, מבעלי בתי ספר ההלכה האסלאמית, והוא המשיך במכרז בן בדלנים ראש, ו ג'אבר בן Hayyan כימית מפורסם מתלמידיו, וכו ', אשר חוקרי המערב לבין המזרח.
האופי המיוחד של בית הספר של האימאם ג'עפר אל צאדק ותורתו
סיכם את הדיבורים על חינוך האופי המיוחד של האימאם לאור השפעותיו, אשר הציל את המורשת האסלאמית, וניתן לגשת אליהם מכל הוא רוצה. זכור היה זה נכסי מורשת בכימיה, וגם בתיאולוגיה המונותיאיזם, וכן אתיקה, לימודי דת בענפים שונים:
כימיה: סטודנט הודעות כנה Drjha בכימיה ג'אבר בן Hayyan בכתביו רבות. הוא פרסם כמה מהם, בעוד אחרים לא פרסמו עדיין, הוא נמצא בקהיר. הוא מודפס: ספר של רחמים, ואת היתרה בספר, והספר קינג, הספר שנבחר הודעות ג'אבר בן Hayyan, ולהשאיר את הדיבורים על הטבע ובברכתו אל המומחים.
תיאולוגיה איחוד: איחוד של הספר האהוב עליו, את מידת הים Majlisi בספר כולו, והדפסה של מצרים העצמאית. עם מחאות תורתו של תיאולוגיה מוצא חסידים הנכסים הספר של Clini מספיק, והספר למר Murtaza שאפי, וגם ספרים אחרים של החדית' והאמונות של חכמי Imami שיעים.
הדרך להבין מה המטפיזיקה מבוסס על ההיגיון של סיבה והאינסטינקט וביטחון להבין מה הטלת Istnbth הזכות להטיל כל אמת אם התוצאה ההגיונית של הנושא של מובן מאליו. שיטה זו אומצה על ידי הפיזיקאים של היום ואחרים ויש להסיק את האימאם של עולם, יקרה על קיומו של היצרן. תשומת לב רבה תיקו כדי להסיר כל חשד מרחף סביב אחדות האל צדק יכולתו שלו, ונשלח על הנביאים Tensiham.
אלוהים הוא אחד, את העולם, והוא מסוגל, ותכונות של העין עם זאת, אין שום דבר כמוהו. ואת היצור שלו, ולא Bkadim. ו הבעת' ואת החשבון חייב להיות להם. והנביאים הם הנבואה לשגות לפני ואחרי. ו הירושה אינו טקסט של השליח הבחירות. לאדם יש בחירה הוא מסלול, וישועה בידו לא, עם זאת, אחד העם.
אתיקה: דרשותיו ושלטון, ומצוות המומלץ על ידי בני משפחתו וחבריו פזורים בספר «קישוט» אבו Naeem Isfahani, ספר «מוחות עתיקות» של חוסיין Aharana, והספר «הדרישות Alsúl» מוחמד בן טלהא Shafi'i, וספרים אחרים של האתיקה, ומודרני. אם נאספו לספר הגיע ענק, אשר לקבוע כללים להתנהגות טובה להחליט על עקרון השוויון בין בני האדם, ואת העיקרון שהאדם הוא טוב מטבעו טוב כשלעצמו, אבל Tvsdh החינוך האוקיינוס את המצב. זה דבריו: «רחוק מהלב האנושי, די, דת חסידות ונדיבות, והאנשים אדם Mistoon. Tltat עצמי אם הבעלים לא היה צריך לחיות תלוי, אם פרנסתם עשוי מרוצה. את האיכויות של בני אדם, לא משנה כמה הוא נבנה לא בנוי על בגידה ושקרים ». אם הזכויות תדפיס יושר, אמת, רשות Falcazb בוגד זכויות להדפסת החוצה, לשים את זה, ועבד על בנייה והריסה של הווייתו.
הסבר: כתב כמה השיעים בפרשנות של הקוראן, הספר כולל «הצהרה מתחם» Tabrasy, והספר «Aletbian» שיח' אל-טוסי, ספר «תודה אוצר» עבור Mekdad. כבר אמרו אלה וספרים אחרים של Tafsir ואת החדית' של הסברים האימאם סדיק עבור רבים את הפסוקים של הספר, במיוחד בכל הנוגע להוראות. השיעים לא לפרש פסוק מהקוראן רק אחרי הראיון שלה עם פסוקים אחרים, ולאחר מכן לחפש את מה שנכון מן הנביא, והסבר שלו, כי את הפסוקים של הקוראן, או עותקים הקדיש לזה, ובשנה הרבה דיבורים לפרש פסוקים. דבר אלוהים ואת הנביא אינו סותר, כי הם רוצים דבר אחד, זה לא למצוא Naskha הספר לא אד הוק, ולא מצאו בשנה הסביר, פירש את הפסוק כפי שנדרש על פי משמעות לכאורה לבטא אלא אם כן Atnav ככל הנראה עם סיבה, ורק פרשנות Oajabua כולל מחזיקה מעמד ההגייה, ומקובל על ידי המוח. הם לקחו את שיטת הפרשנות של אימאמים של אהל אל Bayt.
תורת המשפט
חשיפה תורת המשפט האסלאמי, המצב האנושי של הפרטי והציבורי: לשירות עם אלוהים, עם עצמו ועם בני משפחתו, ואת יחסיו עם המדינה והחברה, עניינים חקלאיים ומסחריים, ומה מופק ותאכל. לכן תורת המשפט האסלאמי הוא רחב יותר במדעים אסלאמיים אחרים, ואת ההשפעות של אמת, כאשר יותר מאשר אחרים, הופיע Asahah ספרים בשנה, ובכל אחת בספרי hadeeth ו fiqh של העדה השיעית, בכל חלק של הדלתות, וזה סוד שמות של השיעה Imami לפעמים Paljafrien, ו ביחס האימאם ג'עפר בלי השני 12 אימאמים. התייחס הקבוצה, כולל bigeye בן הצומת זיידי, והשייח אבו ג'עפר אל טוסי, כדי לספור את המספרים שאומרים על ג'עפר בן מוחמד, והקליט את שמותיהם וסיפוריהם של ספרים בידי העם, Fbgua ארבעת אלפים איש של עם עיראק חג'אז לבין הלבנט, ו חוראסאן. ב «ספר מה שקובע» חוקר שיח' עלי בן עבדאללה אל: «תשובות בכתב לשאלות של ג'עפר בן מוחמד ארבעה 100-400 כללי כללי נכסים הוד מעלתו».
עם נכסים אלה הפך התייחסות המשפט חקיקה אמיתית על Imami השיעי. לאחר תקופה של אימאמים פשוט אספו נכסים אלה הם 400 בארבעה ספרים: ב «ספר די» של מוחמד, בנו של יעקב Kulayni, והספר «שלא להשתתף פקיה» מוחמד בן האפיפיור Balsdouk ידוע הפסגה והספר «ראיית הנולד», ספר «משמעת» של מוחמד אבן אל חסן אל טוסי.
בדרך של חקיקה
נוהא סאדק למדידת עבודה, נהג לומר: המימדים של לא יותר מ בעליהם, אבל רחוק יותר מהאמת, ואסר על חסידיו של כל מחשבה לא מבוססת על נאמנות למקור. והמשמעות של מדידה מצורפת עוד בפסק הדין המשפטי של האיגוד המקצועי שלהם מחלה, נכס לגיטימית כאשר חנפי ועוד.
זה דבריו ופעל הוראותיו למצוא מדעי האישי עצמאי, לא להקצות המספרים שלו, וגם לא אמירה מפורסמת או פתגם רק לעתים נדירות, אומר השיעים: האימאם אם לא ניתן, Fsndh אביו וסבו של הנביא, ולא משנה מה
רועי, מה בחקיקה מבוססת על עקרונות כלליים, כולל:
חופש
כל אחד מן החופש זכר ונקבה הפעולה בעצמו, כולל התמחות של ענייני, אין סמכות לכך רק אם קטן או משוגע או Sviha, Vjuly לאחר מכן הוא שר חזק, שאינו עולה על האינטרס של פעולות של המחלקה השומר.
כולל שוויון
כל בני האדם שווים לפני החוק, כל ועדות ייענש, קנס וכל אכזרי, חסינות הנגיד, כאחת שלא משנה מי הוא, וכל חוק מחלק אנשים היא הבסיס של אדיקות, זה לא הוגן.
כולל איש ביטחון, ולכבד את רגשותיו ועסקאות של זכויות, וכל מעשיו הם אמת לפי המקור, אלא אם כן את ההיפך הוא הוכיח, אבל את הטענות של הצד השני, כי כל אדם הוא חף מפשע אלא אם תוכח אשמתו, ומי חב חוב מארגן בעבודתו את השפעות הבריאות, כל עוד אישור מה הוא האמין, כי הפרה את האיסלאם.
כולל איסור ניצול
להוביל הונאה נשך מונופול, וכל לטיפול ההשקעה אי בטלה, וכל הונאה האיסלאם החוק הוא להטעות, וכל מי שהיה בידו, שום דבר לא מונע ממנו לפעול אם הוא מוביל לפגוע בשום דבר אחר.
ההיתר כולל והפתרון
כל מה שיש בו, סלאח לאנשים מצד אחד של השחקנים הוא ישן גם היה צריך משהו, זה מותר, Valjaúa שלא למצוא דרך לחיות לא נענש על גניבה, החייב, אשר אינו יכול לקיים לא לנעול או ספר יש מה אילץ אותו אוכל הביתה, ובגדים.
כולל גילוי
למבוגר, הדמות השפויה עצמית זכאי לו לחייב, ומחויבות אליו אותו, מצד התחייבות או אמונה על עבודה או כסף לשחק על פניו, ואת הצד השני את הזכות לקרוא לו לחשבון והוא חייב למלא, וכדי לשלוט בו את כספו אם חאן או ארמון. הדרישה העיקרית לבריאותם של חובה ומחויבות כי העבודה מחויבת באמת טעים כשלעצמו, אינו מחייב נזק למי שביצע או ביצע, ולא מצד שני, כל הסכם מעבר השיפוט של servanda sunt או לפגוע בהם, או בין אם כתמים אחד או בהיר, או להיות האמת ידועה מטעה יש לבטל, כל סחר או בחקלאות או בתעשייה שבה הנזק הוא מום רע, כל נדר או נשבע או מבטיח לאלוהים לעשות את מה לפגוע בו או אחרת Vendhirh וחילק את זמנו ואת המתנה .. סדיק החליט עיקרון ראיונות רבים, כולל: «מצב רק בתנאי של ספר ה 'הוא לא מותר לו או זה. ומוסלמים במונחים שלהם, אך מצבו ניתח חוקית חרם או אסור. כל תנאי הפר את ספר ה 'נדחית. אם אתה רואה יותר טוב Vdaha ימין, ועושים את זה שהוא טוב יותר, לא כפרה עליך, אבל את הפעולות של השטן, הכיפורים, אם נאט"ו הוא לא האיש כי ניאוף או משקה committeth ולא לבגוד זה המוליכים למחצה.
כולל הבסיס הכי קרוב הכי קרוב הבאה: סדיק אימצה את העיקרון הזה של ילדים, ירושה, הורים, והחל הירושה הראשון של אחים, סבים, אחים הראשונים של הדודים. כשמצא אחד הבלוק הגדול ביותר שפותח עבור כל הירושה דורגה במקום השני, בן דוד עלום Vabannt, ובנו של אלמוני הבדל. והסתמכו על עקרון זה גם בהוצאות אמר: «הטוב ביותר שאדם מקדיש את עצמו ואת התלויים בו, ואז הוריו, אחר כך קרבה 3 והאחים המוסלמים, ואז השכנים הרביעי של העניים, ולאחר מכן את ה 'בדרכו של אללה, אשר שילם Okhosha».
עקרונות אלה, אשר שהזכרנו במטרה לפעול, לא עם נוף רק, החל בעניינים אזרחיים ביותר כמו ליסינג, מכירה וכו 'של התחייבויות וחוזים, וכן בעניינים פליליים כמו רצח, גניבה, ועל מעמד אישי כגון נישואין, צוואות, ובכל הסכמים והתחייבויות. הם מייצגים לנו את רוח החקיקה מבחינת
האימאם אל סדיק, ואת משנתו של תורת המשפט, כי לווה בחיים האמיתיים, של חופש האדם לכבוד, ואת הצרכים והאינטרסים, לא של השערה ודמיון, לא לגחמות השלטון, תאוות מונופול. חופש, שוויון והגנה על זכויות האדם וכבוד עבור תפקידו, וכך גם התפיסות הנכונות של תורת המשפט ב האימאם אל סדיק. ספר השנה, אבל את הביטוי האמיתי והלשון לדבר עקרונות אלה. זה מה שהוא רצה בכנות כשאמר השיעים: אנו לא מקבלים Hadtha אבל היא מקבלת את הקוראן והסונה, או עם מי שראה מן השיחות שלנו, שלא מקבל לאחרונה פגם של אי צדק משוא פנים. תפיסה זו של תוצאה טבעית של הדוקטרינה כי תרבות רחבה, והמדע כבד. Qur'aan ו סונה ואת העיקרון של האימאם אל סדיק, אדם שרוצה להבין את התורה צריך להיות מודע העקרונות ההומניטריים של כולם. אחרת זה רחוק מלהיות תורת המשפט של כנה האייתוללות. ואת השנה של הנביא (R).
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق