السبت، 23 يونيو 2012

חפש את קצרה מאוד של השיעים לשיעים מהמקורות הסונים עבר בספר הזהות של השיעה לשיח' אחמד Waeli הגליל, אלוהים יברך אותו


שלום עליכם


חפש את קצרה מאוד של השיעים לשיעים מהמקורות הסונים עבר בספר הזהות של השיעה לשיח' אחמד Waeli הגליל, אלוהים יברך אותו




ההיסטוריונים והחוקרים לקבוע מתי תקופת הופעתה של השיעה מופצים על הימים מתחיל הנביא ואת הקצוות לאחר הריגתו של האימאם חוסיין עליו השלום.


ואני יבדוק לך דוגמאות של דעותיהם על זה ולהשאיר את מה שאני הולך לפרק האחרון.


- את הדעה כי הם מאמינים שתהיה לאחר מותו של הנביא אלוהים יברך אותו אלוהים. ומי הולך כך:


ראשית: אבן חלדון: הוא אמר כי השיעים הנראה מת הנביא אנשי הבית הם רואים את עצמם ראויים בעניין וכי רצף של הגברים שלהן ולא אחרים, מן ק 'ורייש כקבוצה של חברים Ichion עלי ולראות זכאותו אחרים, לערוך אותה Tavvo אחרים של זה (את התאריך אני ח'לדון חלק 3, עמ '364), וכו'.


השני: ד"ר אחמד אמין, הוא אמר. הזרע הראשון של השיעים, שראו את הקבוצה לאחר מותו של הנביא שאנשים משפחה הראשונים שלו Akhalvoh (שחר האסלאם, עמ '266). "


שלישית, ד"ר חסן איברהים, אמר: אין פלא שיש מוסלמים ההבדל לאחר מותו של הנביא (להתפלל אללה עליו ומשפחתו) מי לצרף ברציפות ובסופו של דבר פרישות אבו בכר, ואז לפצל את האומה הערבית לשתי הקבוצות יחדיו השיעי (את ההיסטוריה של האיסלאם כרך 1, עמ '371.).


רביעי: Yacoubi אמר: זה קבוצה של סרבנים הם בית הכנסת של אבו בכר את הגרעין הראשון של הנפוץ והידוע ביותר של סלמאן פרסית, אבו Dharr אל Ghafari ו Miqdad בן בשחור עבאס אבן עבד אל Muttalib (תאריך 2 Yacoubi, עמ '104).


בהתייחסו אמונים סרבנים אמר של הח'ליף אבו בכר, אמר ד"ר אחמד אבו סובחי: את החששות של פיגור אלה שונים לא בא לידי ביטוי, ביניהם גם שיעים כולם: זה יכול להיות מה שנכון הוא מפגר אשר מוזכרים על ידי היסטוריונים הדגיש את ספרי הביוגרפיה כמו השיעים יבוא התייחסות לזה במקום של הספר (עמ 'תורת Imamate. 33).




חמישי: המזרחן Tsér גולד אמר השיעה שקמה לאחר מותו של הנביא (אללה יברך אותו אלוהים) ורק לאחר האירוע המחסן (תורת ומשפט עמ '174).


ב: - דעה גורסת כי האסכולה השיעית גדלה היום אוסמן והוא הולך על זה: קבוצה של היסטוריונים וחוקרים כולל אבן Hazm ואחרים הקבוצה ציין בפירוט יחיא האשם Farghal בספרו (הגורמים והמטרות של הופעת כרך תיאולוגיה 1, עמ '105.) התבססה על הרציונל הסביר.


ג * -: ללכת סבור כי הירושה השיעים יום של האימאם עלי (עליו השלום), וללכת בתצוגה זו בספר Alnoboukta שלו Shi'ah (השיעים צוותי עמ '16.).


ואבן אל נדים במדד, שם התקופה שקבע במציאות של בצרה ואת ההיכרויות הקודמות יש לו השפעה ישירה על גיבוש והרכב של השיעים (Fihrist של אבן נדים עמ '175).






D: - דעה הולך, אני כי המראה של משוא פנים היה לאחר מעשה יפה על ההבדל בצורה של ללכת בתצוגה זו שבה הוא רואה כמה סימנים של הטיית שקדמו לאירוע טף לא כמות להרכב של תורת להבדיל את אופיו ואת תכונותיו, אבל זה קרה לאחר האירוע נחמד תוך הולך (הקשר בין סופיות עמ 'השיעה. 23) אחרים כי נוכחות של הדוקטרינה על ידי העובדה טף לא היה רק ​​נטייה רוחנית, אבל אחרי התקרית יותר נחמד לקחת הטבע עומק פוליטי של שורשיו לבבות וקבע את ממדיו רבים של תוכן, ורבים מזרחנים הולכים השקפה זו, ואת המחברים המודרניים ביותר.


ד"ר כאמל מוסטפא העצמאות של המונח ממירה את השיעה אבל זה היה לאחר מותו של חוסיין (עליו השלום), שם הוא הפך לישות נפרדת, השיעה יש מאפיין משלה.
תוך כדי תנועה, ד"ר עבד אל עזיז אל Douri כי השיעה להבחין פוליטי ממוות של מפקד עלי נאמני (עליו השלום) והוא כולל את הריגתם של חוסיין (עליו השלום), שם נחשב הארכת הקודם (מבוא לתולדות האיסלאם עמ '72).






דעה זו עולה Brockelmann בהיסטוריה של העמים האסלאמיים, שם הוא אומר: האמת היא חללי מת מי Madtha חוסיין לא היה כל השפעה פוליטית של זה על טענתו - עבד בפיתוח הדתי השיעי מסיבת עלי, לימים פורום כל נטיות עוינות לערבים - הטענה השקרית - והיום הוא עדיין קברו של חוסיין (עליו השלום) ב כרבלא, Mahgh השיעי הקדוש ביותר במיוחד כאשר הפרסים שהיו לשקול העלאה האחרונה היא שכונה הנחשק ביותר בו (תאריך העמים האסלאמיים עמ '. 128).


דעתו של Brockelmann גם כי זה החליק בניגוד למה יש לו רוב המקשר את המראה של הרג הטיה של חוסיין, שם הם הולכים דוקטרינה מצוינות הפוליטי שנוצר על ידי העובדה נחמד, למרות שהוא עדיין Brockelmann כי אין כל השפעה פוליטית של האירוע היא ועדה הכחשה כזו בניסוח היה לצלול, אבל להגביל את ההשפעה של האירוע על מנת להעמיק את הדוקטרינה הדתית בלבד.


Brockelmann שעיה בתצוגה זו האחרים בקבוצה הזכיר יחיא Farghal מפורטים בספרו (גורמי ויעדי הופעתה של התיאולוגיה Vol. 1, עמ '106) כי אלו הדעות של ארבע בראשית של משוא פנים אינו עומד מול ויכוח לא רוצה Otjl תגובה Vsazkr דעת V וזה די ברור כי זה צפיות מבוססים על אירועים או עמאד שם השיעה כתוצאה בשוגג Bmather תופעות מגע באותה תקופה כי תיעד את הופעתה של דעות כאלה בעת השיעים Feznoh נולד כשהוא על שלמות גופנית מלאה, מאז החזה 1. הגיע הזמן להראות לכם תצוגה של השיעים הרוב ואת חוקרים פרטיים כאלה.


E - השיעים התצוגה וחוקרים אחרים כתות אחרות. לאן הוא הלך אלו השיעה שנולד בימי הנביא (להתפלל אללה עליו ומשפחתו) וכי הנביא עצמו נטע הנשמה דרך שיחות שהתקבלו על הלשון של הנביא (להתפלל אללה עליו ומשפחתו) וגילה מה עלי (עליו השלום) מעמדת במקומות רבים מסופר בנוסף השיעים Thagah הסונים אשר בדו"ח מסופר בין הרגלים אבן Suyooti בפירוש הפסוקים השישית והשביעית של איגרות החוב אל פרום ג'אבר הנביא בן עבדאללה אמר שאנחנו עם הנביא (אללה יברך אותו ואת ה ') פנה עלי (עליו השלום)


הנביא (אללה יברך אותו אלוהים) ואת היד הזאת להם השיעים הזוכים יום תחיית המתים: הפסוק ירד: * (מי שמאמין ועובד מעשי צדיקים, הם הטובים יבשתי) *.
"עדי אבן 'אבן עבאס אמר, כאשר הפסוק ירד: * (מי שמאמין ועובד מעשי צדיקים, הם הטובים יבשתי) * הנביא (אללה יברך אותו ואת ה') על עלי (עליו השלום) אתה ו Hiatk.


אבן Mardawayh מסופר מ עלי (עליו השלום) אמר: שליח האל (להתפלל אללה עליו ומשפחתו): שמעת את הפסוק: * (מי שמאמין ועובד מעשי צדיקים) * וכך גם אותך ואת Hiatk ותאריכים, והזמן שלך עם אגן אם זה היה הברית של חשבון אתה טוען גרא Mahgelin (וולפלאוארס Durr ליישוב מחדש של כ 6:00 376) ומכאן הלך אבו חאתם אל רזי כי שמו הפרטי של דוקטרינת הופיע האסלאם השיעי וזה היה הכותרת של 4 של אבו Sahaba Dharr, עמאר ו Mokdad וסלמאן הפרסי, ולאחר שתי שורות הנאמנים המפורסמת לכותרת זה (מקלטי Roudhan עבור Khounsara p. 88).


טקסטים היסטוריים לתיאור השיעה הקבוצה בימי הנביא (להתפלל אללה עליו ומשפחתו) עבר את הפניה אליו, אבל זה אומר חסן בן מוסא Alnoboukta כאשר נבחר השיעים: השיעים הלהקה עלי בן אבי טאלב, השיעים המיועדים עלי בזמנו של הנביא - מכן את מספר קבוצת מהם ואמר: - הם שמו הראשון של משוא פנים, כי שם היה השיעה בן השיעי איברהים (צוותי ומאמרים עבור הגדרה של השיעים Noboukta הדלת).


השיחות הללו שעברו, אשר ביים את כל Sakba ובנו של עדי, בעקבות אבן Mrdoih ידי אחמד מחמוד סובחי, בתיאוריה בספרו של Imamate ואומר: זה לא שיחות שימושיים הכלולים דברי הנביא (להתפלל אללה עליו ומשפחתו) בזכותו של עלי (עליו השלום) כי השיעים בזמן הנביא הנביא ניבא את המראה של חלק Kaharth צוותי לאנשים מבחוץ ו בוגדים גם לייחס לו שהוא אמר לך על הלחימה Nakthen Aalkasstin ו עריקים.


אינו מציין את נוכחותו של קבוצה עצמאית עם אמונות נבדלות או תפיסות של פרטי (תורת Imamate עמ '31) ואני למשוך את תשומת לבו של ד"ר אחמד מחמוד, כי השיעים לא Istdlon את הופעתה של ימים השיעה של הנביא (להתפלל אללה עליו ומשפחתו) האמור על הלשון של השיחות, נושא כמו קוראים הפונדמנטליסטים כמו העניין האמיתי הוא לא זר, זה לא נדרש להיות נוכח כבר כמו לשנן ד"ר, אבל הן התכונות שהוזכרו על ידי הנביא (להתפלל אללה עליו ומשפחתו) של השיעים כשמצאו באשר הם, ואת הציטוט של הופעתה של ימים שיעים של הנביא, זה סיפורים ועדויות של Jordunha רבים בנושא זה, ציינו כמה מהם, ד"ר עבד אל עזיז אל Douri ומקורות הנסקרת (מבוא לתולדות האיסלאם עמ '72)


שים לב, עם הטיה המשותף נוסח הרוחני במסגרת עדותם על כי האשם יחיא Farghal בספרו (גורמי ויעדי הופעתה של התיאולוגיה. כרך 1, עמ '105).
כמה דעות אלה היא כי זמן הופעת להופעתה של השיעים מוקדם בחייו של הנביא (יברך להיות עם אלוהים), שם כינס קבוצה של חברים מעדיף לסיים את הלימודים (עליו השלום) על חברים אחרים ונלקח על ידי הנשיא ואלה בן עמאר יאסר ואבו Dhar אל Ghafari, סלמן הפרסי ו Miqdad בן ושחור בן ג'אבר אל עבדאללה, בן Ubayy Ka'b ואבו איוב אל אנסארי ו באנו האשם וכו '(שם, עמ' 106).


זה איננו חוקרים פגם תיארוך משותף הופיע בתקופות המאוחרות עם עדות היסטורית זמין ימי הנוכחות שלהם השלום הנביא עליו ועל משפחתו, אומר מוחמד עבדאללה ענאן, בספרו ההיסטוריה של האגודות החשאיות, כאשר מעיר על האירוע מפי ספרי Seerah (חייו של מוחמד למבנה אני במצרים מהדורה מיום 1354 עמ '104) תוך איסוף הנביא השבט שלו בירידה של הפסוק: * (וגם להזהיר השבט שלכם * / 214 משוררים ליד קרוב לו), והזמין אותם לחסידיו לא עניתי לו אבל עלי אבן אבי טאלב לקח Briqpth ​​הנביא ואמר: זה אח שלי שומר, ויורשו שלי בקרב אתה שומע אותו, לציית, וכו'.


אמר מוחמד עבדאללה אמר, זה נכון לומר: השיעים אבל נראה לראשונה כאשר הוא לפצל Kharijites והשיעים להתחיל גבם בעידן של הנביא, כאשר הוא הורה שבטו מזהיר פסוק זה.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق