الأحد، 17 يونيو 2012

כאשר היה נדמה השיעה


כאשר היה נדמה השיעה
האם הרעיון השיעה הומצא על ידי השיעים של עצמם, אז הטבע Tabauha הדת, Sbquha האיסלאם הסוואה וצביעות למטרות פוליטיות, לא על ידי האיסלאם בגלל השיעה קרוב או רחוק, או הדוקטרינה המוסלמית, בא אלוהים, הגיע מוחמד בן עבדאללה (R), רק , כמו, לרגל צום, תפילה צדקה? האם האיסלאם מילה מתוך משותף, או משוא פנים ממוצא זר על האיסלאם?
לפני שנוכל לענות על שאלה זו, סולל את הפעולות הבאות:
ידיעת סיבות:
הוגי דעות, לא משנה מה הסיבות של ידע, ומוחו של זה או ניסיון או אינטואיציה, הם מסכימים על דבר אחד כי הסיבה היחידה לקבל משוב מאחרים והאמונות שלו דבריו וההצהרות שלו ... אם אנחנו רוצים לדעת מה זה מגנה, ואנו מאמינים כי מגוון של קהילות דתיות, ולדבר על האמונה, עלינו לייחס לדבר במילים שלה בפרט, על דוקטרינות הכתובים נחשב אז, שום הצדקה בשום פנים ואופן להסתמך על דבריו של הסופר ומחבר הרבה על אמונתנו, כי טווח זה עשוי להיות בורים טפיל, Faihrv באמת שלא בכוונה, אלימים או דעות קדומות, בהתעללות כדי Viftera הרע, או בוגד, דייר אומר שקרים לידס עם נוף של חטיבת התעוררות סכסוכים ... אבל לא יכול להסתמך על הדוחות של ראו או המחבר של הכת עצמה אם זה לא לפגוש אותה על אמון הידע שלו ואת הידע שלו, רבים שכתבו על הקהילה שלהם, האמונות שלהם עשויים Tjavoa מן המציאות, Btoa אקראי, וסירב חכמי דת למבוגרים טענותיהם, וקבע חולשתה וחוסר אמינות .
כמו גם לא נכון להסתמך על המנהגים והמסורות הבאות של העם הפשוט, כי רבים
אשר מאושרים על ידי הדת שאליו הם משתייכים, גם אם מגובה ונתמך על ידי זקני הדת בסמה עצמון, והדוגמה המובהקת לכך היא מה כמה שיעים רגילים בכמה ערים בעיראק, ואיראן בעיירה נבטייה בדרום לבנון ללבוש בגדי פשתן, ופגע ראשי ומצחיהם עם חרבות ביום העשירי של מוחרם. זה חידוש, הידוע לשמצה התרחש בעידן של שלהי עידן אימאמים, ואת התקופה של מדענים בכירים השיעים, ולאחרונה לעם את עצמם ללא עמימות כי המורשים על ידי אימאם או בעולם הגדול, שאושרה על ידי זקני הרע, עד רווח ומסחר ... ולא אומר כלום על הפחד השקט של פגיעה ועלבון, או אובדן תועלת ועניין, לא העז להתעמת ולהילחם אחד בימינו, אבל כמה מדענים בחוד החנית של מר מוחסן המזכיר העולמי, שכתב הודעה מיוחדת על איסור Bdatha, ואת שמות הודעה «Tanzih לעסקים דמוי», והתנגדו עבורו אנשי הונאה וחמדנות.
כתב כאשר האמונות השיעיות:
הוא כתב אמונות בחשבון כאשר השיעים הם רבים, טיפל מודפס ידיים, והציע למכירה הספריות של עיראק ואיראן, כזכור, למשל: את המאמרים הראשונים, ובדיחות של האמונה של שייח מועיל, ריפוי Murtada שריף, והאמונות של שייח Saduq, להסביר את ההפשטה, מגלה את היתרונות של קישוטים מארק, חלק 1 זקני שיעים סליל לערעורים למר מוחסן אמין, ואת המקור של השיעים מקורות כיסוי שייח גלאי חוסיין מוחמד, ואת הפרקים וסקירות העבודה למר עבדול חוסיין אל שרף אלדין, ועדות על האמת של שייח מוחמד חסן אל Muzaffar.
לפיכך, אנו חוזרים על - פה - מה שאמרנו לא פעם בתגובות שלנו Malvatna, והכריז עליהם אישור של המדענים שלנו, כי השיעים אינם מכירים ולא מכירים את מה שנאמר משהו על אמונתם, אם הוא אינו מסכים עם מה נכנס לספרים שהם נחשבים. צפה המזרחן, אם ערבי, סוני או שיעי, מלפנים או מאחור.
המשמעות של הטיה:
לא הערבים והאיסלאם לפני איחוד פוליטי, כל השליטה שבט אותו, וכל העיר לא יודע רשות אחרת, ואחרי הנביא של האיסלאם מצא רשות ציבורית
עבר את כל הערבים, מרץ הוא הכוח מכל משמעות: המחוקקת, המבצעת והשופטת, הוצגה על פסקי דין הלאל ו חראם, ומובילה את הצבא, את הצלצול של מלכים, אמנות המוחזקים, ואנשים המשרתים, ומעריך את הגבול, נקשר הקוראן אלה הרשויות השליח אדם, בפסוק 6 הצדדים סוראט: «מאמינים הנביא הראשון של עצמם» ו בפסוק 36 של סורה עצמו: "מה היה גבר או אישה, כאשר Allaah ובנביאו הוא לקבל כל אפשרות הורו להם» בפסוק 7 ממנה: «ו כלל Fajdhuh Messenger ו כלל הוא אוסר עליך, להימנע »ועוד רבים אחרים.
המוסלמים הסכימו במילה אחת כי השלטון הזמני והדתי של הנביא ניתנה יורשו, אז הם שונים ביניהם: ממונה על ידי הטקסט הח'ליף של הנביא, או שהוא משאיר את זה לבחירה של העם?. השיעים אמר: כי הח'ליף צריך להיבחר על כל טקסט, כלומר הזמנות אלוהים הנביא לומר למוסלמים שהוא בחר (כך וכך) ח'ליפה אחריו, ושהם צריכים להקשיב לו ולציית, הוצא כבר זה טקסט עלי הנביא בן אבי טאלב.
זהו משוא פנים, וכך החל וגדל בלעדיו להוסיף כל דבר אחר ... יתר על התכונות ו יריבים פוליטיים שלו, או כפרה, וכו 'כי לא מתים בגלל דעה קדומה ... אשר אומר לנו כי השיעים המילה לסמן את הרדיו המאמין גבוה הוא הטקסט יורשו של הנביא מה חכמי Imami בספרי החקיקה, כי אם הוא המליץ ​​על האיש עם הכסף של השיעים, או להפסיק את התרופה שהם נותנים למי שעשה השליט העליון מצד שני אחרי הנביא, ולא ניתן overemphasized ( ספר קדושים בדרכי 2 ג 1 להפסיק הדלת).
לפיכך, הטיה המציאות רותח תמצית עד מילה זו, היא האמונה כי האימאם שנקבע השופט, ופסק על ידי רצונו של אלוהים הוא לא רצון העם, הכחיש את השנה עבורם, מוגזם בהכחשה, ואפילו אמר כמה המחברים כי מגמה זו הדוקטרינה הפרסי שנאסף השיעי הפרסים ...
ונג'יב כמו אסלאמית טהורה, לא פגמים שבו לא האיסלאם, נלקח מתוך ספר אללה סונה של הנביא שלו, כפי שמוצג על ידי ראיות הבאה. אם מגמה זו לוקחת השיעים הם הפרסים. איפה זה לקח עות'מאן בן Affan לומר - כאשר הוא ביקש ממנו לוותר על
הח'ליפות - «לא הייתי לוקח את החולצה Qmusnyh אלוהים». הוא גם אמר, «כי Vtdharb הכי ישן צווארי כזה Serbala הסר Serbln אלוהים».
רצף יכול להיות חולצה, אבל Serbala מאלוהים אל עות'מאן, ולא יכול להיות אלוהי באמת לי. אז כל ההבדל בין דברי עות'מאן זה, ואומרים את הח'ליפות השיעית כפי שאלוהים הורה, עם זאת, אלוהים לא, עם זאת, אנשים? ... מדוע דבריו של נטייה השיעי זר ולספר את המגמה עות'מאן האסלאמית? ...
עדות השיעית:
צוטט ראיות לכך את הטקסט הח'ליפות השיעית לא להיבחר עם הראיות:
כולל: כי כללי כליף 'בשם אלוהים לא בשם העם, והוא חייב להיות המקרה, לבחור את הלשון של שליחו של אללה, לא מן העם בבחירות כלליות.
כולל: המשמעות של הפסוק 68 סיפורים סורה: «ואלוהים שלך יוצר כלל הוא צוואות ובוחר מה טוב להם». הקדוש ברוך ה 'הוא תיבת אינסופי, נדחתה על ידי כל האנשים. (עמ 'סימנים של יושר. 21 ג 3 מהדורה 1953).
כולל: כי הרוב אינו יכול לשגות, אפשר לבחור אדם לא מספק את המאפיינים של האימאם של מדע ויצירה, Vtam כאוס ושחיתות. הטקסט של הקוראן על נפילה של דעת הרוב בפסוק 116 של סורה Anam: «וכי לא לציית יותר באדמה להוביל אותך שולל מן הדרך של אלוהים». בפסוק 106 של סוראט אל מיידה: «והכי לא מבין». בפסוק 71 של סורה המאמינים: «ו אהב ביותר של זכות». ו פסוקים אחרים (הספר Fadak עמ '113 של המהדורה פרסם 1955. ו-C 4 של מאזן את הספר פרשנות של הקוראן, עמ' 109 Tabatabai שנת 1376 מהדורה מוסלמי).
לפי החדית' כי מוחמד (R) רואה יום תחיית המתים על העם שלו אל תוך האש. כשנשאל לסיבה, אמר לו: הם לבשו על הגב את Badk לאחור (ספר השילוב הנכון המודרנית 267.).
הסונים, שאמר: הח'ליף נבחר הטקסט אינו מודה כי הרוב יכול לטעות, ולבחור לא יעיל, אך כמה מהם אמרו: אם סטה הח'ליף, Azlnah, ובאנו Balosaleh ... ואבו בכר הודיע ​​מעל הדוכן ואמר: "אם Astqmt
Voaenoni, ואם Zgt Qmona ». השיעים הגיב באומרו כי פונקציה האימאם הוא עקום מעמו, אם Qhumich הקהילה שיקפה את הפסוק, והפך נשלטים, ואת הקהילה הוא פסק השיעי המשורר אמר 1:
הם אמרו שליח אללה בוחר *** לאחר האימאם, אבל בחרנו לעצמנו
קבענו כי האימאם הקימה הנחיות *** אם לציית עמנו שולל הדרכה
אמרנו לכם לפני שבחים *** אימאם רחמן לאיבוד עניין
אבל בחרנו אדוננו, אשר בחר בנו *** על Khum להם מי התחיל מה הפתרון שלנו
לועג המשורר באומרו: הם מצייתים האימאם ללכת ישר, Icomonh מתפתל, והם הם הם הפכו להיות אימאם, המהווה את הקהילה.
מתוך דעה קדומה:
מי בא השיעה, ולקבל אנשים על זה? האם זה בגלל המוצא של מקורות האיסלאם, כמו כל מקור של מקורות מתוך הספר של אלוהים, או הרומן של סונה?
הוא ענה על השיעים לתשובה כי מכרעת וברורה, והוכיח את מספר מילים של הסונים, וכן Asahah הספרים שלהם, כי הנביא הוא זה ששלח את הדוקטרינה של השיעה, ויצר וקרא לאהוב עלי נאמנות, ו 1 היה הדבר חסידיו השיעים ואנשיו, אבל חוץ מזה לא היו השיעים, השיעה מונה ו לתוקף.
אמר קישוטים סמן בספר «הגישה הנכונה»: שהוזכרו על ידי האימאם אחמד אבן Hanbal ב Musnad שלו, Thaalbi בפרשנות שלו את הפסוק עולה 214 של משוררים סורה: «וגם להזהיר השבט שלך הכי קרוב» אוסף של הנביא משק הבית שלו, 30, והם אכלו ושתו, ולאחר מכן אמר להם: מי יכול להבטיח לי את הדת שלי, המסלול שלי, להיות היורש שלי, איתי בגן עדן? עלי אמר: אני. אמר לו: אתה.
והעברת שייח מוחמד חסן Muzaffar סימנים של יושר בספר C 2 עמ '233 עובדים הספר אוצר C 6 עמ' 397, כי הנביא אמר שבטו:.. באתי הקנס המינימלי

_______________
. ________ 1 - סימנים של יושר ג 2 עמ '25 מהדורה בשנת 1953, ואת זה המשורר הוא סופיאן בן מוסאב אל עבדי, אמר מוחסן מזכירה: זה היה מן הלוויה של האימאם ג'עפר אל צאדק, ומת בתוך 120 AH בשנה (נכבדים שיעים, החלק השני של חלק א' עמוד 166 מהדורת 1960).
וגם בעולם הבא, ציווה ה 'לי להזמין אותך אליו, Voakm כתבי Aazerna על זה? עלי אמר: הו נביא אללה אני להיות, ולקח Zark Briqpth ​​הנביא ואמר: זה אח שלי, נוצר אותו דבר, היורש שלי ביניכם, לשמוע ולציית לו. לכן, אנשים צוחקים, ואומרים אבי שאל: ציווה אותך לשמוע ולציית ילדכם על 1.
בהזדמנות זו, אצטט דברי הסופר המצרי, עבד אל רחמן אל Sharkawi בספר «מוחמד הוא שליח של חופש», אמר במהדורה עמוד 80 1:
«הוא האמין כי מוחמד מביא את משפחתו של בני עבדול Muttalib, ולהזמין אותם להאמין במה שהוא הביא, זה לא יקר לו יותר החמולה שלו. ו Ulm אותם בביתו, והחל לדבר. והתחלתי לשמוע את כל מוחמד, אשר אומר את מה שהוא הביא. אבל אף אחד לא ענה לו: אבל עלי בן אבי טאלב. הוא היחיד שקם על רגליו מאשר כי הוא יעזור מוחמד בחרב שלו. וצחק קלות של חלק מהמבוגרים, זה היה על הקהל הזה קטן יותר, כי זה היה עדיין נער צעיר, להתקדם בשנים הראשונות של צעיריה, אבל מוחמד עלי לא לזלזל התלהבות, לא היה לו אותו, חיבק אותו ובכה ».
חומצת אמינו בחלק הראשון של הספר «בורן» 2 עמ '9 מהדורה של 1372 AH. אחרי הנביא חזר עליה לרגל פרידה, ויכוח שהיה זמן קצר לאחר מכן, אבל קצת, הגיע אוסף Khum Ghadeer של אנשים, אמר בדרשות שלהם ואמר:
שאלוהים אדוני, ואני בהכנעה מאמין, ואני 1 מהם עצמם, זה אתה אדוניו למעשה אדוניו להגיד את זה שלוש פעמים, ואחר כך אמר: אלוהים של בעלות הברית, חזר הרצונות, ואהבה של אהבה ושנאה ביותר של שנאה, ניצחון לעזרתו, והוא אכזבה של אכזבה , ופונים ימינה שם את הבית בו, לא Filiplg העד הנעדר.
אחר כך הוא הזכיר את אמינו של המספרים של זה Sahabia חדית' 120, ו 84 Tabaaa, או

_______________
___________________
1 - מציין זאת המודרני מוחמד חוסיין הייכל בספר «חייו של מוחמד» מהדורה ראשונה, ולאחר מכן למחוק אותו מפגש 2 של 500 ק"ג, המדריך שלנו בראיון בין המהדורות. ראה הערה עמ '114 של «אובייקטים השיעים» חלק 1 1 סעיף Edition, 1960.
2 - זה הספר של שייח עבדול חוסיין אמינו, הגיע 12 כרכים אוסף עצום של טקסטים על הירושה על שיטות של השנה וסיפורים שלהם מן הנביא, יש הסתכם מאות, והספר נדפס יותר מפעם אחת בטהרן, ומחבר חוקרים השיעים בעידן והמקום אמון של כל וכבוד.
שכבות של מספרים של חוקרים ומורים hadeeth הגיע 360, המחברים אמר בראיון פגע בורן של 26 סונים מחברים השיעים.
נחשב השיעים לדבר Ghadeer את הטקסט הזה, רצף של עלי אחרי הנביא, ולכן היו מעוניינים ידי אינטרס זה גדול, הסונים לזהות את תוקפו של שיחה זו, והם אומרים הוצאתו מן הנביא, אבל אנשי נאמנות של אהבה ונאמנות, לא ממשל סולטן, זה hadeeth «מכם אדוניו למעשה אדוניו» כאילו יש להם נאום «O עלי לא אוהב אותך אבל אדם מאמין, אבל צבוע ולא Ibgdk» ו ahaadeeth אחרים המצביעים על מעמדם של אנשי הבית וגובה לבד, אהבה ומשהו מעריך, ולספק על הירושה הוא משהו אחר.
הוא הגיב השיעית, עם זאת, כי דברי הנביא אני המאמינים הראשונים של עצמם, זה אתה אדוניו למעשה אדוניו מדגים בקול רם וברור, כי את המנדט אותו הנביא דתיים וחילוניים מקבלים יכול לעשות את זה הנביא עלי אחריו, בקבלת גבוהה לעמית עצמו כי 1 מהם עצמם, ושום דבר אחרת, גם אם משמעות המילה Mawla אלף ומשמעות.
המילה השיעים:
כמו הוכיח ספרים שיעים של סונה והצהרות כי הנביא הוא זה ששלח את הדוקטרינה של השיעה וקרא הוכיח ושוב גם את הדרכים של השנה שהנביא הראשונה להשיק השיעים מילים של אהבה עילאית אחריו, שייח מוחמד חוסיין ניצחון בספר «השיעים תאריך» עמוד 5 נג'ף מודפס:
על פי הספר לבנו של אבן השואה ברק בספר בסופו של אבן אל-Atheer, כי הנביא אמר: O עלי לך תוצג אלוהים אתה מרוצה Hiatk משביע רצון.
על פי Durr ליישוב מחדש של מפוזרים שהנביא אמר: כי - ואמר עלי - הזוכים והשיעים להם על יום הדין.
ואז הוא אמר «ההיסטוריה של השיעים» שלו: ההזמנה היתה הטיה של עלי מוחמד עליו ללכת לצד שיחת לתעודת אין אלוהים מבלעדי אללה ומוחמד הוא שליחו.
לפיכך ברור כי המקור הראשון והאחרון שלנו השיעים השיעה הוא הנביא אף אחד אחר לא היה, הטיה הסיבה מוסלמים להרוס ולשבור את המילה שלהם, כפי שנטען
איזה אדם הסונים שאל הנביא על זה לבד הוא ולא אחר.
שיער:
דיבורים על השיעים אפקט השיעה לכאורה ב לוויה שירה, צד להעברת אל Murtaza בספר «עיניים יפהפיות» 1 ו אמינו שייח בספר «בורן». מ לאמור חלק 1, עמ '11 ו - 2, עמ' 39 של הספר בורן אמר חסן אבן ת'אבת אמר לנביא לאחר שהודיע ​​כי אמירת אתה אדוניו למעשה אדוניו: תן לי רשות, הוי שליח אללה אומר בפסוקים Tsamahen, אמר הנביא לו: אמור ברכת ה ', עמד חסן ואמר: הו אנשים של מנהיג שבט קורייש, בצע את זה עם אישור שלי שליח אללה במדינה:
קוראים להם על Ghadir Khumm *** הנביא ולשמוע שיחות הנביא
גבריאל בא *** ה שלו הוא שאתה לא לשגות טק אניה
ו מהם את מה אללה נשלח אליך ה ', אל תהיה *** חושש שיש Aloaadia
אז, עד אז כף Rafie של *** ידו עלי כאמור לשאוג
אמר: מי הוא האדון שלך *** השומר שלך הם אמרו שם לא נראה Taamia
מאולנא אלוהים שלך ואתה ולינה לא תמצא *** שלהם אלינו היום, אתה חוטא
ויאמר לו קום, הו עלי, אני *** Redatk אחרי, האימאם המדריך
הייתי אדונו, הוא זה ולמה *** להיות כמה תומכים נאמנים אמיתיים
יש בשם אלוהים שומר על מי *** להיות עוינת גבוהה רגיל
הו אלוהים, ניצחון *** ניצחון הנאצריסטי מול Aldeajia Kalpdr הודא מקסים
ב 2, עמ '67 אמר הספר «עיניים יפהפיות» כי Khuzaymah אבן ת'אבת תעודות עם שליח אללה:
אם שום דבר אחר שאנו אמונים למעלה *** אבו חסן, אשר מפחדים הסתה
מצאנו כי האנשים הראשונים אנשים *** Otab הספר ק 'ורייש ואת החובות חובה
קורייש לא עשה *** האבק שלהם אם מה שקרה ביום Aldmr הגוף

_______________
___ 1 - ספר של אסף אמרות המורה Murtaza שייח שריף מועיל, מודפס נג'ף בשנת 1937 מטעם מדד מחשש מונע כוח הדפסה באותו יום אם שמו האמיתי.
השומר של שליח האל, ללא משפחתו נייט *** כבר בזמן לעיל
הראשון של הברכות מכל האנשים *** Niswan רק את הטובים ביותר, ואת אללה הוא Almanan
רם לבין הבעלים של כל האנשים *** קרב יש הסנטר אותו אמיץ
אותו הדבר לאדמוניות אשר משבחת *** שלו מולם אפילו Ogab בתכריכים
בספר מוזכר כי רביע בן חורש בן עבדול Muttalib אמר עם כניסתו לתפקיד אבו בכר:
מה שחשבתי שהוא מעבר *** להם האשם אבו חסן
הוא לא הראשון לברך *** מקובלת אני מכיר אנשים פסוקים ו סונה
והנביא האחרון, עם ברית *** גבריאל לסייע לו כביסה ו בתכריכים
מה היה התגובה שלך לו: הנה, את Biatkm *** קשיים Venalmh של 1
הוא אמר עבדאללה בן סופיאן בן חריש בן עבדול Muttalib:
גרדיאן אחרי מוחמד עלי *** כל בעל אזרחות
גרדיאן שליח האל שכן שלו הוא ממש *** ו 1 של ברכות, ובגלל שלו
לוויה ג'ריר בן עבד-Allaah:
התפלל לאלוהים אחמד *** Messenger Alumblyk מלא גינונים
והתפללתי התקופה היא אחריו *** Khaliftna הקיים מסובסד
אני מתכוון השומר העליון של *** הנביא Ajald לו Gwat האומות
עבד אלרחמן בן Hanbal:
בעוד אני בעד *** זעמם Baiatm על המזל ידוע דת צניעות
צנוע צניעות לבן Sdouka *** מגדה ג'באר קדימה מוסמך
אבו חסן Varadwa Tbaaawa *** אותו ואת מי לא אוהב את הפגם ההיגיון
עלי מוסטפה *** השר שלו אפוטרופוס הראשון לברך את מי חושש הכס
מסייע זה המשורר שאמר עות'מאן 1:
נשבע באלוהים *** מאמץ נכון שנותר הוא אלוהים לשווא
אבל עשינו את זה *** לדין או מגיפה שלך נגוע

_______________
1 - ספר «ספיגת» 2, עמ '407 Edition 1939
התקשרתי הנמלט בניגוד Vodnith *** אל סונה של הנביא
ו Lulit Qrbak הוא *** שלא כמו בנושאים של השנה שעברה
מרואן קיבל 5 *** עשיר - meh זה העדפה ולהגן על חום
. בחלק השני של הספר «בורן» עמ '67, כי לוויה Qais בן סעד פולחן בין, אמר:
ועלי האימאם שלנו *** האימאם לאף אחד חוץ מאיתנו הביא הורדות
היום אמר נביא לך מולה *** אלקטרוני זה הנאומים הגדולים
אבל הנביא אמר לאומה חייבה *** מה זה אומר נאמר
בספר «מפקד נאמן עלי בן אבי טאלב,» של כאט 'ם אל נח אל 1374 AH-43: מצטט שורה של נאומים, כי סעיד בן Qais חמדני היה Ertdz בשתי שורות, ואמר:
זה עלי, בן דודו של הנביא *** השיב קרא 1
אימאם זה לא אכפת של לפתות
בספר הנזכר עמ '44, כי פאדל בן אבו Lahab אמר.:
אבל הכי טוב של אנשים אחרי מוחמד *** הדומיננטי Alinkr מותאם אישית הבאה
1 נבחר חייבר ו *** ושליחו להשמיד אמנות זרה על אבו בכר
ו 1 של ברכות ונביאו *** האלטר אגו ואת הירייה הראשונה של Guah באדר
אותו הדבר הטוב זה קרבה *** מתחרות אבו חסן להתכת ברית
על 45 עמודים, ציטוט מתוך הספר «ציונים» לעמוד על כך אמר בן Muzahim בן נשיפה זייד בן Huzaifa אל Assadi בשתי שורות:
Vhootooa גבוהה Vansrōh זה *** ו SAA באיסלאם 1 1
Takzloh ותאונות, ו *** זה לא גדול עליך להמיר את ארצכם
בספר «שימושי אמאלי שייח» R 91, דפוס פרסומים Alhaidariya נג'ף:
בן עלי אבי טאליב, מסלול הגיע טלהא ו זובייר לנאומים המלחמה שלו בבני אדם, אמר כי חמד אחרי אלוהים שיבח אותו:
עדיין, האל הכל יכול, כאשר הוא נעצר נביה אמרנו שאנחנו בני משפחתו וחבריו
יורשיו וממשיכיו ויצירות של אלוהים ראוי לזה, אינם חולקים על זכות וסמכות, בזמן שאנחנו על זה בתור צבועים הקבוצה, מירוצים, סולטן לנו את הנביא שלנו, ואחרים Lulwa. ו-IM לא מחשש של הלהקה של המוסלמים לשוב אל כפר, ובגלל הדת, היינו אחרים, כי מה שאנחנו יכולים, כתר, כי הנאמנים פנו שחרורם, דבר אלוהים הוא לי, יש Baani טלהא ו זובייר, אז Nhia לבצרה כדי Iverqa הקבוצה שלך, Boskm Alkie ביניכם, הו Fajzhma Gchehema לאומה זו, לדעתם של העניים בכלל.
לכן, המלווה בו, היית'ם בן Altijani, ואמר: מפקד O קנאה נאמן של ק 'ורייש בהיצמדות שתי דרכים: Vhsdok הבחירה התחרות באשראי, ועלייה בשיעור, ואת הקנאה Vhsdok Cherarhm מתוסכל אלוהים על ידי מעשיהם, והנטל כבד, והם התוכן Asawok, אז הם רצו Atkdmuk, Fbadt הסוף שלהם, ושחרר אותם בהקשר, ואתה ראוי ק 'ורייש Baqric, נוסראט הנביא שלהם בחיים, ביליתי איתו הזכויות מתים, אלוהים, מה Bgém רק לעצמם, ואנחנו תומכים שלך Oawank, Vmrna Bomrk הוקמה אז:
יש אנשים שאתה צריך גואה וכמעט *** אז Aabok שחשוב Alkabbah
זה לא חיסרון של *** אגף יתוש אתה באמת לא האגף Kashr
הם ראו את החסד של אלוהים *** לך פעימות Qurma המאה Alntah
האימאם הוא בית *** דברים גמא מתפשר המערבית Aljmah
כל שילוב Imamate *** ההאשמית הסימפטומים שלו Battah
קנאה על מה Attac מ *** אלוהים וחזר בלב Aqrah
ואת ליבם של השנאה שם כלי *** לטובת ריפוי אהא
בלוק של Mysore מחזיקה נראה והופעת *** עוינות התנשא
O האפוטרופוס של הנביא שאנחנו של *** הזכות עסבה שמחה כזאת
AWS והירך של *** קרמיקה כגון ולנער את האתגר הקרב והמאבק
אף אחד מאיתנו אין לך אלוהים *** ולאה הדרכה ו איכר

לוויה Vahaar ו חדית' עולה בבירור כי הטיה במובן של הטקסט ברצף אחרי הנביא, ללא הפסקה היה בזמן שליח אללה (R).

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق