ביוגרפיה של קדוש מעונה האימאם של נאמן
אם הספירה היא, האימאם אימאמים
אם מספר הוא גיבור הגיבורים
הוא אמיץ אמיץ
האם הגיבור האמיץ
האם קדושים שנהרג בוגדנית, אם הוא היה רוצה להרוג אותו להתעמת עם הרוצח שלו כמו שהוא.
אבל בדרך כלל פחדנים לערער מאחור!
Fletha שאני מעוגלות גיל Bforeigh = מעוגל למעלה של אנשים שרצו
אז מי כן?
הוא המפקד של נאמני האימאם כרים עלי אבן אבי טאלב בן עבד אל Muttalib אבן האשם בן עבד אל Manaf Qurashi אל האשמי, אבו אל חסן. אללה עשוי להיות מרוצה ממנו להעניק לו.
הכינוי שלו: אבו אל חסן.
בקטגוריה מוגדר על ידי שלום הנביא עליו: אבו Turab, ועל יבוא לדבר עם הסיבה לכך.
הלידה שלו נולד לפני עשר שנים.
וגדל על ברכי השלום הנביא עליו לא עוזבת אותו.
מעלות: היתרונות הגדולים של ספור
תכונות רבות ואפילו האימאם אחמד, אמר: לא להעביר אחד מהחברים להעברת עלי.
מישהו אחר אמר: הסיבה לכך, ללא קשר האומיית אותו, כל מה שהוא למד משהו מן התכונות של לוויה איתן, וככל שהם רצו לכבות את האירוע ואיים להגדיל את המעלות שלו הם לא רק נפוצה.
לפיכך אבן Katheer אמר בתחילת וסיום: הדלת אמר משהו על המעלות של מפקד נאמן עלי בן אבי טאלב, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו.
הרחמים של אללה ולאחר מכן האריך לדבר על מעלותיו של מפקד נאמן עלי בן אבי טאלב, יכול להיות מרוצה אללה איתו,
הוא אמר שזה כל כך קרוב לגן עדן 10 ידוע הפרופורציות שלהם שליח אללה עליו השלום.
חפיז אבן חג'ר אמר: הוא נולד המעלות של פסקי שלו במקום, הוא חיוני.
הוא אמר, לעקוב אחר מה בחרה לצאת ידי נשים ללא מלווים, אסף הרבה זה משהו שרוב שרשראות של סוסים.
ספר נשים האימאם הוא "על המאפיינים אללה עשוי להיות מרוצה ממנו."
זה מראה את האהבה של העם השנה ועד מאי אללה עלי להיות מרוצה ממנו.
הסונים מאמינים אהבת מאי אללה עלי להיות מרוצה לו דת ואמונה.
שיח' אלאסלאם אבן תימייה, אללה ירחם עליו:
אני אוהב את כל בני לווייתו = הדוקטרינה של קרבה וחיבה אני מתחנן
סגולותיו של אללה עשוי להיות מרוצה ממנו:
הבנים הראשונים באסלאם.
Aslam, ילד, נהרגו האיסלאם, שהוא אדם מבוגר.
הוא אמר עליו השלום לעלי מאי אללה מרוצה איתו על Ghadeer Khum: אתה לא הראשון של המאמינים עצמם? הם אמרו: כן. הוא אמר: הו אללה, את אדונו מן ה 'אמיתי. ואלהי בעלות הברית, חזר לאחור. מסופר על ידי האימאם אחמד ואחרים.
האימאם המוסלמי מסופר המעלות של עלי אולי אללה להיות מרוצה אותו אומר אללה עשוי להיות מרוצה ממנו: לחלק את הגלולה, ואת ההילה ריפוי אותו לימיו של שלום הנביא קרוא וכתוב עליו להיות אבל המאמין לא אוהב אותי, לא רק שונא צבוע.
הוא מסופר מ סעד אבן אבי Waqas אללה להיות מרוצה ממנו, הוא אמר את זכותו של עלי אולי אללה להיות מרוצה לו: מה אמר 3 Qahin שליחו של אללה עליו השלום לא Osabh; לי להיות אחד מהם הוא יקר לי יותר גמלים אדומים. שמעתי את שליחו של אללה עליו השלום אומר לו, מאחוריו משמעות כלשהי עלי אמר לו: הוי שליח אללה Khalaftna עם הנשים והילדים? אמר לו, שליחו של אללה עליו השלום: או להסכים להיות לי כמו אהרן אל משה, אבל הוא לא נבואה אחרי? ושמעתי אותו אומר היום ח'ייבר: דגל ניתנו אדם שאוהב את אללה ושליחו, ואהבתי את אלוהים ואת שליחו. הוא אמר: Vttaulna לומר, טען לי גבוה. אז הוא בא Ermd, Fbsq בעיניים הדגל התשלום לו, פתחה ה 'את זה. כאשר פסוק זה התגלה: (בוא נגיד שלא בנינו את בניכם) בשם שליחו של אללה עליו השלום גבוהה פטימה היטב וחסינה, אמר: הו, אלה המשפחה שלי.
אל עלי אללה עשוי להיות מרוצה ממנו לשלום הנביא עליו מאוד.
ראה את הקלעים עם שליח אללה עליו השלום, אבל הקרב על טאבוק, הוא אמר לו בגלל העיכוב שלו בעיר: אל תסכים להיות לי כמו אהרן אל משה, אבל הוא לא נביא אחרי.
זה היה היום של יורשו טאבוק השלום הנביא עליו מעל העיר, מאחורי אהרן ואת משה לעמו, הלך משה על מינויו של לורד שלו.
בדרי, אשר לעם באדר, אנשי באדר לבין אלוהים יסלח להם.
רדואן ראה את שבועת אמונים.
מי עדן 10 המובטחת.
כמה הח'ליפים מודרכים כביכול אלוהים יברך אותו ולהעניק לו.
בעלה של פטימה הבתולה אלוהים יברך אותם, הנשים העולמות.
הילד לאמץ חסן חוסיין, מנהיגי הנוער של גן העדן.
הוא אמר עליו השלום: חסן חוסיין, מנהיגי הנוער של גן העדן, ואבא שלהם הוא הטוב שבהם. מסופר על ידי אבן Majah, וסוסים.
זה היה עלי רשאי אללה להיות מרוצה ממנו טקסט השורא מי הם גיל, זה Fredha עבדול רחמן בן Auf ואת הדרישה של תנאי חלקם ירדו, מנוכה אותו אוסמן, הוא קיבל Fullah, ונשבע אמונים עליו ועלי עותמאן.
זה עדיין עלי אללה להיות מרוצה ממנו לאחר הנביא, עליו השלום מיירט לניצחון של המדע פסקי הלכה.
המאפיינים של אללה להיות מרוצה ממנו:
בדו"ח מסופר על ידי בוכארי והמוסלמי מסופר מ סאהל אבן סעד אולי אללה להיות מרוצה ממנו, כי שליחו של אללה עליו השלום אמר היום ח'ייבר: לתת את הדגל האיש פותח את ידיו לאלוהים, אהבת אלוהים ושליחו, ואהבתי את אלוהים ואת שליחו. לדבריו, יש כבר אנשים Adjelkon Ayham Aataha לילה. הוא אמר: כאשר אנשים הופכים הדין יהיה על שליח אללה עליו השלום, כל תקווה, כי Aataha, הוא אמר: איפה עלי בן אבי טאליב? הם אמרו: הוי שליח אללה הוא מתלונן על עיניו. הוא אמר שהם שלחו אליו. הוא הלך לו, Fbsq שליחו של אללה עליו השלום בעיניו וקרא לו גם אם הוא לא התאושש באופן מלא ולא כאב הוא נתן לו את הדגל.
אז עומר אבן אל ח'טאב, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו: מה אהבתי באותו יום, אבל האמירות. כאשר המוסלמים hadeeth של אבו Hurayrah, אולי אללה להיות מרוצה ממנו.
לא אמירות, אבל זה המצב גבוהה גבוהה "אהבה אלוהים ושליחו, ואהבתי את אלוהים ואת שליחו".
מפורסמים עלי רשאי אללה להיות מרוצה ממנו אומץ וגבורה הרכיבה.
הוא, לעומת זאת, אלוף עלי אללה יכול להיות מרוצה בו סצינות נוספות.
בכיר עלי יכול להיות מרוצה אללה עליו, והרג אותו Shaybah אבן רביע עלי אללה יכול להיות מרוצה ממנו, כי ביום בדר.
Dhar אבו עשוי אללה להיות מרוצה ממנו המחלק חלק הפסוק (אלה שתי היריבות Achtsamua בשנת ה 'שלהם) נכנסתי היום בדר שיצאו, חמזה ועלי אבן אל-חארת' ואת עבדיו ואת השיער הסף אפור רביע בני Alwaleed סף בן. מסופר על ידי בוכארי והמוסלמי.
באחד סל טלהא עות'מאן, הבעלים של הבאנר של הכופרים, הוא אמר: הו יה את חבריו של מוחמד אתה טוען שאלוהים Ajlna Bsaovkm על האש, Ajlkm Bsaova לגן עדן, אתה אלוהים Bseva דוחק אותו לגן עדן או לגיהנום עם Ajlna חרבו? לכן, כדי עלי אבן אבי טאלב, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר, היד שלי אפילו לא Avariqk Ajlk אלוהים Bseva לאש, או חרב Ajlna לגן עדן, פגעה בו והוא נפל על רגלו לחתוך אברי המין Vankhevc שלו אמר: אני משביע אותך, הו אלוהים, בן דודו הרחם. להגדיל את שליח אללה
הבעלים אמר עלי עלי: מה אתה כל הזמן להכין את זה? הוא אמר שכאשר Nashidna בן דוד שלי נחשף איבר המין שלו, Fasthieddit זה.
בולט מברכים היום היהודי ח'ייבר
יצא עם חרבו יודיע ברוך הבא, אמר:
אני יודע כי אני מברך = חייבר המתלונן שרברב נשק אלוף
אם המלחמה פונה להלהיט
אמר עלי בן אבי טאלב, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו:
אני, קרא לי אמא הידרה = קלאט היער מריח את התצוגה
Oovém Balsaa בעליית הגג הסוכן
ברוך הבא Vvlq הראש עם חרב, והיה פתוח על הידיים.
כאשר האימאם אחמד hadeeth של Buraydah אללה עשוי להיות מרוצה ממנו: הוא שונה ב 2 פעימות, הכה אותו על ראשו עד נושך את ראשו הביצה החרב, ושמעתי את הקול של עם החיילים היכו אותו. הוא אמר, השלמה עם האנשים האחרונים להיפתח אליו אותם.
זה מראה את אומץ ליבו אללה יכול להיות מרוצה ממנו, כי הוא ישן במקום של שלום הנביא עליו מה שהוא רוצה שליחו של אללה עליו השלום להגר.
עם זאת זה אומץ ליבו לאמר אם היינו בס אדום, וקיבל פולק עממית, Atakina שליחו של אללה עליו השלום, מה שיש לנו מינימום של עם זה. מסופר על ידי האימאם אחמד ואחרים.
מה אני מעודד אחד שליח אללה עליו השלום.
בין מעלותיו אללה להיות מרוצה ממנו:
הוא פגש את המעלות הגדולות של מה זה לא נפגשו.
זה מה שהיה מסופר על ידי כלי משחק אבן, כי אללה עלי רשאי להיות מרוצה ממנו אמר:
הנביא מוחמד אחי עריקים = הורים של חללי חמזה דודי
ג'עפר, שהקריב את הערב = ו זבוב עם המלאכים הבן של אמא שלי
מוחמד בחורה החתונה שלי = מגורים הלקיתי את הבשר שלהם ודם, בשר ודם
שבט אחמד דאי = Voakm Kshma את חלקו?
קרם הבריאה:
האיש בא ואמר: מפקד O המאמינים אמר לי אתה צריך Verwatha לאלוהים לפני כן להרים לך את זה, אתה מבלה השבח לאל ו Hkurtk, ואם לא עשו על ידי בשבח האל Adhirtk, אמר עלי: כתוב את הצורך שלך על הקרקע, אני שונא לראות את ההשפלה על השאלה הפנים שלך.
הצניעות אולי אללה להיות מרוצה ממנו:
אולי אללה עלי להיות מרוצה ממנו: לא ניתן לאיש Vdilna אל אבו בכר ועומר, אבל בסוף המירוץ שלו מפברק.
מוחמד בן הקש: אמרתי לאבא שלי: את האנשים הטובים ביותר לאחר שליח אללה עליו השלום? הוא אמר: אבו בכר. אמרתי: אז מי? הוא אמר: אז עומר. פחדתי לומר אוסמן. אמרתי: מי אתה? הוא אמר: אני רק אדם של המוסלמים. בוכארי.
בדיקות שלו עשוי להיות מרוצה אללה איתו:
אללה עשוי להיות מרוצה ממנו סובלת אנשים שטענו לאהוב, אנשי הכופרים טענו כי ייתכן אללה עלי להיות מרוצה ממנו הוא אלוהים! הם אמרו: אתה אדוננו! הם כעס וציווה עליהם Vhrkoa אש, כי גדל עני שלהם, ואמר: עכשיו אתה Tiguena אדוננו! זה לא להעניש באש מלבד אללה.
הוא אמר אללה עשוי להיות מרוצה ממנו: לגווע 2; Ikrzna לאהוב את מה שיש לא, ודוחה מחזיקה Shanani כי Abhtna, אבל אני לא נביא ולא גילה לי, אבל אני עושה את הספר של ה 'סונה השלום נביאו עליו מה שאתה יכול, מה אני מצווה עליך לציית זכותה של אלוהים אתה ציות כאלה, LTM.
זה כבר אמר עלי אללה עשוי להיות מרוצה ממנו: כי כמה אנשים כאן על הדלת התביעה המסגד שאתה ה ', קרא להם ואמר להם: אוי מה אתה אומר? הם אמרו: אתה אדוננו הבורא שלנו Razkna! הוא אמר: אוי אבל אני אחת כמוך, לאכול את האוכל תוך כדי לאכול, לשתות משקה, שאני ציית אלוהים Othabna מוכנים, למרות הפחד Asath כי הייסורים לי, כל כך פחד אלוהים לייחס, Vabua, וכשהוא היה הדין של מחר יהיה עליו, הגיע Qanbar אמר, מאי אלוהים הם חזרו, הם אומרים אם אפשר לומר כך, הוא אמר: הוא הביא אותם, הם אמרו, טוב, כשהוא היה 3 אמר: אם אתה אומר Oguetlinkm Bokhbut רוצחים, Vabua רק זה, הוא אמר: O תביא לי Qanbar לעשות איתם, Groove הירך שלהם בין דלת המסגד ואת הארמון. הוא אמר: Ahfroa Fabta באדמה, והוא הטיל בא באש עץ בחריץ ואמר: אני Targm או איפה אתה חוזר, כי Vabua לחזור וזרק אותם, כי גם אם שרוף אללה עשוי להיות מרוצה ממנו אמר:
כשראיתי את זה *** הרע מואר הכדור וקראתי Guenbra.
אמר אל פתח: תמיכה זה טוב.
טראומה ו שטען לאהוב, אבל מי טען שהוא ואנשיו!
בכיר שנהרג אלוהים יכול להיות מרוצה ממנו, עלוב עלוב (אבן מ"ג) היה השיעי עלי!
לכן אני חייב לומר שאלוהים יכול להיות מרוצה לו בחייו:
מתלוננים לאלוהים גרא Bjeri.
הוא אמר אללה עשוי להיות מרוצה אותו אנשי כופה: הו אללה, יש לי Mellthm ו colorists, ו Ibgdthm ו Ibgdona, ונשא אותי הוא הטבע שלי, אתיקה, ומוסר לא היו ידועים לי. O Vibdlna אותם טוב יותר מאשר להם, ורע Ibdelhm שלי ממני. O לבבות למות מוות של מלח במים.
ו כופה היא ביתם של השיעים, שהיו קוראים את אהבתו!
מילים יפות של חסן בן עלי מאי אללה להיות מרוצה מהם:
כתוצאה השתתפתי אל חסן בן עלי המוות אמר חוסיין: אחי, רחמים האב הקדוש ברוך ה ', כאשר הוא נעצר שליח האל להסתכל בעניין זה וביקש את הבעלים, Vsrvh איתו, האפוטרופוס שלה אבו בכר, כאשר הוא השתתף מוות בכר אבו רואה גם Vsrvat אותו לחיים, וכשהוא למות בחיים לעשות את זה שורה 6 הוא אחד מהם, ללא ספק הם לא האטה מסוימת Vsrvat לו עות'מאן, וכשהוא נספו כשלים אוסמן ולאחר מכן להפיץ למלאי חרב ולבקש מה תיאור לו משהו מזה, אני אלוהים, מה אני רואה שאלוהים אוסף אותנו, אנשי הבית הנבואה ואת הח'ליפות, יש Oarafn איזה טיפשים בני כופה Astkhvk Vokhrjok.
התרופה עשויה אללה להיות מרוצה ממנו:
זה היה במאי אללה עלי להיות מרוצה ממנו אחד שוויונית ביותר עם יריביו.
הוא ראה עלי רשאי אללה להיות מרוצה ממנו טלהא אללה עשוי להיות מרוצה אותו שוכב בעמק, התיישב ומחה את הלכלוך מעל פניו ואמר: עזיז עלי מוחמד אבו מגדלא כי אני רואה אותך בעמקים תחת כיפת השמים. מתלוננים לאלוהים גרא Bjeri. האמצעים: Sraúra ו Ahzana כי אדווה במחתרת.
הפסיק הבנק את טלהא בן עלי אולי אללה להיות מרוצה ממנו טלהא אללה להיות מרוצה ממנו מת, ירד מן ההר שלו, יושב לו, לנקות את האבק מעל פניו זקן, והתפלל עליו ואמר: ויטני נפטר לפני עשרים שנה ביום.
הוא היה אומר: אני מקווה אני, טלהא ו Zubayr שאמר ה ': (ו הסרנו מה בליבם של גל) מסופר על ידי אבן אבי Shaybah ואל-Bayhaqi.
כשנשאל לגבי אנשי Nahrawan [של זרים] Omusharkon הם? הוא אמר, ברח ממלכודת.
נאמר: Avmnavqon? לדבריו, הצבועים לא זוכר אללה אבל מעט. נשאל: מה הם, מפקד O המאמינים? הוא אמר: אנחנו גואה האחים שלנו, Vqatlnahm Bbgém אותנו. מסופר על ידי אבן אבי Shaybah ואל-Bayhaqi.
אללה עלי רשאי להיות מרוצה ממנו, החוכמה:
אללה עלי רשאי להיות מרוצה ממנו המטיף רהוט ובעל השפעה, ועל הנואם Msqaa, והוא דיבר עם חוכמה.
אז עצרתי את הפרק רבים אלוהים ירחם עליו בתחילת וסוף הוא אמר:
פרק קצת צוטט על דרך הוגנת בעלת מידות טובות שלו, בדרשותיו ובעיות של ההפרדה, ואת נאומיו שלטונו, אשר על ליבם ואת מקף.
אחר כך הוא ציטט צד לפי פרק זה מן הכלל של עלי מאי אללה להיות מרוצה בו בדרשותיו.
במאי אללה עלי להיות מרוצה ממנו שיער:
זה היה עלי רשאי אללה להיות מרוצה ממנו משורר נפלא, שירתו מתאפיינת חוכמה.
זהו שערו:
אם כלל על ליבם של ייאוש הפד = כולל החזה מרחיבה שלה
וקשיים Otnt ו = מרוצים והניח ב אסונות מקום
לא ראיתי את הפנים חשיפה נזק = לא Lakelth העשיר נבון
ייאוש Attac לסעד לך = יברך אותו ליד מפעיל
אם כל האירועים חולה לעיתים קרובות = Vemosol ליד הפות
זהו שערו:
לא מלווה הבורות = אח להיזהר ממנו
כמה בורים = זריקה עניו כאשר אחיו
= אדם אחד כדי למדוד אם הוא שאה
משהו על דבר ואת מעין למוצרי מדדים =
הלב של הלב, כאשר עדות מקבלת =
הפתגם אולי אללה להיות מרוצה ממנו:
Hakik = ענווה למות אחד הוא מספיק את האוכל הזה בעולם
מה הופך דאגה מדאיג = לא ידוע על תארים
עובדות Mlikna טוב ויפה = Erzagah לנו לפספס
וילה ישאיר את זה כמה אנשים = כדי להשתיק את דבריהם
נשות אללה עשוי להיות מרוצה ממנו:
- גבירתנו של פטימה ילדה של נשים בעולם מוחמד עליו השלום, ואלוהים יברך אותם.
וילדה לו חסן חוסיין, אמר: ומשופר, ואמר: הוא מת כשהוא היה צעיר.
ותלד לו הבנות: זיינב גדולה, גדולה ואום כולתום, היא התחתנה עם עומר אללה רשאי להיות מרוצה ממנו.
לא להתחתן עלי רשאי אללה להיות מרוצה ממנו פטימה, אללה עשוי להיות מרוצה עד שמתה לאחר שליחו של אללה עליו השלום שישה חודשים.
ונשותיו:
- ילדה בנים או חגורה.
ותלד לו, ג'עפר אבו מאזן, עבדאללה, אוסמן, נהרג יחד עם אחיו חוסיין שלהם בכר ולא נגע להם רק לאחר עבאס.
ונשים:
- ליילה בת מסעוד בן ח'אלד בן מאליק מבני תמים, והיא ילדה לו עובייד, אללה אבו בכר. הישאם אבן אל-Kalbi אמר: זה נהרג גם Kerbala.
ונשים:
- שמותיהם של הילדה Umays Alkhtamah ותלד לו יחיא מוחמד הוא צעיר יותר, אמר אל Kalbi, ו Waaqidi אמר: נולדתי לו יחיא ומועיל.
Waaqidi אמר: באשר מוחמד, הוא קטן או נולד.
ונשים:
- אום בחורה חביבה זאמה ים בן בן בן עבד Alqamah, אם מי שנולד בשבי של הבנים נתפסו לח'אלד להתגבר כאשר תקף בתאריכים שמונו, והיא ילדה לו בגיל 5 היה את גיל שמונים שנה, ונייר.
ונשים:
- אום אמרה הילדה Urwa בן מסעוד בן מאליק בן עוזר Thaqafi, והיא ילדה לו, או חסן, ואלמנתו של מרכזי.
ונשים:
- בתו של אדם Qais בן עדי בן AWS Canis, והיא ילדה לו ללכת, הוא סיים עם עלי למסגד, שהוא קטן, הוא אמר לה: Ojualk? אומר: ו שלו, שלו! אומר בני כלב.
ונשים:
ילדה מול אבן אבו אל AAS אבן Rabee עבד שמס בן עבד Manaf אבן קוסאי, ואמא זיינב אותה בחורה שליחו של אללה עליו השלום, אשר שליחו של אללה עליו השלום להמשיך את תפילתו אם אותה להריון, וכשהוא prostrates ופיתח, והיא ילדה לו מוחמד במזרח .
באשר לבנו, הוא ברז בנו מוחמד גדול יותר, כלומר:
- Khawla ילדה ג'עפר בן Qais, מבני הניפה, חאלד Spaha ימים Siddiq ימים כפירה בני הניפה, עלה עלי אבן אבי טאלב, והיא ילדה לו מוחמד הוא זה, שיעים הטוענים Imamate ו שאינו טועה, וזה היה מן רפידות של מוסלמים, אבל לא Bmasom, ולא לשגות אביו, וגם לא עדיף אביו לפניו של הח'ליפים של החובה אינם טועים לעולם, כמו גם את ההחלטה במקום, ואלוהים יודע. אבן Kathir אמר בתחילת וסוף.
הוא גם אמר:
זה היו על ילדים של אמהות רבות אחרות של בני שונים, מת על ארבע נשים ותשעה 10 הסוד עלול אללה להיות מרוצה ממנו, זה את ילדיו, אלוהים יברך אותם, שאינו מכיר את שמות אמהותיהם או קטנים Carefree ומאושר זיינב ו Ramlet גרנד אום כולתום הקטנה, פטימה, וגם לפניו, ואת חדיג'ה, אמא אמא יקרה של ג'עפר אום סלאמה ו Joumana. אה.
הסיבה Tknyth בולטת:
קטגוריה שהוגדר על ידי שליח אללה עליו השלום אבו Turab.
אל Bukhaari והמוסלמי מסופר מ סאהל אבן סעד אמר, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו: האיש שנהג את העיר אל מרואן בשם סאהל בן סעד הורה לו להעליב גבוהה. קל אך הוא סירב. אמר לו: גם כך לא יכולתי לענות, ואז אומר: אלוהים, האב קילל את האבק! קל, הוא אמר: מה היה שמו של אבא שלי שאני אוהבת אותו העפר, אבל אם מוזמנים לשמוח בו. אמר ליה: ספר לנו על הסיפור שלו בשם אבו Turab? לדבריו, הגיע שליח אללה עליו השלום את הבית, פטימה, ולא מצאו גבוהה בבית, הוא אמר: איפה בן דוד שלך? היא אמרה: זה היה ביני לבינו יצא הדבר Fgaillna, לא אמרתי. שליחו של אללה עליו השלום לגבר: לראות איפה הוא? בא ואמר: הוי שליח אלוהים שוכב במסגד. בא שליחו של אללה עליו השלום הוא הניח, נפלה הגלימה דירה, להכות את האבק, והחל שליחו של אללה עליו השלום למחוק את זה איתו ואומר: עפר אביך. אביך של הקרקע.
בתגובה זו המודרנית השיעים שאומרים: אלוהים כועס על אבו בכר כאשר הכעיס פטימה
הם לוקחים כראיה hadeeth: פטימה חלק ממני הוא הכעיס הכעיס אותי. בוכארי.
הסיבה לקבלת שיחה זו בדו"ח מסופר על ידי בוכארי והמוסלמי מ Rahmaan אבן אללה להיות מרוצה לו שמע את השלום הנביא עליו על הדוכן, הוא אומר: בני Astaznona בן הישאם פולשנית להתחתן עם בתו עלי שלהם בן אבי טאלב, לא מוסמך, אז אין לך הרשאה אליהם, אז אין לך הרשאה אליהם, אבל אבן אבי טאלב אוהב לכנות בתי להתחתן עם הבת שלהם, הבת שלי, כי הוא חלק ממני Erena לגישור, ומה כואב לי לפגוע.
ברומן ב נכונה כי עלי בן אבי נאומים טאליב הילדה על פאטמה אבו Jahl אמר: שמעתי את שליח אללה עליו השלום תוך התייחסות העם אל דוכן של היום הזה, ואני אמרתי, גיל ההתבגרות: פטימה ממני ואני חושש הפיתוי בדת. הוא אמר: ואז הוא מינה לו את השמש של בני עבדול שיבח אותו Mushardh אותו כל כך טוב. הוא אמר: תגיד לי Vsedkna והוא הבטיח לי, למלא אותי, אני לא לנשל חרם חוקית ולא חוקית, אבל אלוהים אינו עומד Messenger ילדה של אללה עליו השלום, ואויב ילדה של אלוהים במקום אחד מעולם.
ברור כי כוונה להכעיס פטימה, אללה עשוי להיות מרוצה מה נכון, או מה היתה להינשא להם
אבן חג'ר אמר מאי אלוהים ירחם עליו: והסיבה האמור לעיל אופי וזה היה להיט עם אמה ואחיותיה אחד אחרי אחד, לא עזב אותה, אשר רק משתמש בו משחררת אותם אלה מובילים אותו אל אותו אם הסוד שלה יש קנאה בה.
ו יבוא - בעזרת השם - בתרגום של פטימה, אללה עשוי להיות מרוצה להגדיל ולהבהיר את ההצהרה.
אשר אינה חוקית כאמור הביוגרפיה שלו אללה עשוי להיות מרוצה ממנו, אשר התפרסם:
שיחה: אני עיר המדע, עלי הוא השער שלה. זהו נושא המודרנית.
כמו השמש מאסר של עלי אללה עשוי להיות מרוצה ממנו. הוא מפוברק החדשות שווא.
ולדבר ככה: להסתכל על כת!
סיפור של עקירה של הדלת של המצודה חייבר, ו Mqatlth את הדלת, וכי הוא פגש אותו לאחר כי שבעים איש מה הם יכולים להחזיר אותו.
הסיפור הזה הוא לא נכון לא מוכיח את זה.
וציפורים מודרניים, כי השלום הנביא עליו בא Btir אמר: הו אללה, הבא לי לאהוב את היצורים שאתה אוכל אצלי זה ציפור. זה חלש.
וזה אללה להיות מרוצה לו להאמין שהוא מרכין את חותמו!
ודחיית טענות שה 'קם לתחייה אבו טאלב הפך מוסלמי, אז הרוגים!
כל הפרזה זו זכותם של המאמינים שאינם יכולים לקבל את אללה יכול להיות מרוצה ממנו.
די אם עלי מאי אללה להיות מרוצה ממנו המוכחת שלו, מה נכון לגבי המאפיינים שלו.
מותו, אללה עשוי להיות מרוצה ממנו:
רצח יכול להיות מרוצה אללה איתו בליל ה 17 של חודש הרמדאן, ארבעים שנה של הגירה.
רצח עבדול רחמן בן מ"ג מוראדי
אבן חג'ר אמר בביוגרפיה של אבן מ"ג: Kharijites בכירים, טקסט של העם הזה סובל קשה מן השלום הנביא עליו להרוג את עלי אבן אבי טאלב, הוא הרג את הילדים של עלי, בחודש הרמדאן בשנת 44.
שלום הנביא עליו אמר לו אלוהים: אנשים אומללים, שהם בעלי גמלים, אשר מכה בך על זה - הניח את ידו על ראשו - אז זה אומר נהג לצבוע את זקנו. מסופר על ידי האימאם אחמד ואחרים, סוסים.
ואת משך הזמן של חמש שנים לרשת אותו רק שלושה חודשים וחצי חודשים.
Varzi אלוהים קדושים נאמן האימאם עלי בן אבי טאלב ולהעניק לו.
ואסף בכבוד דר.
הו ארץ אבו אל חסן ואת אדמתו.
אלוהים, אהבתי את משרתו ואת Vajmana Olak בכבוד דר עדן השפע.
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق