Duodenale ואת אהל אל Bayt (AS)
Duodenale
תואר Duodenale נקרא טיעון Imami 12 האימאמים השיעים שמינה את שמותיהם.
מבוא: האסלאם מול מה הוא מתמודד דתות אחרות מגף לקבוצות, ואז לחלק את כל הלהקה, לאורך זמן, כדי הקבוצות ... בהיסטוריה של עדויות רבות של «האם אלוהיך רצון לגרום לאנשים אומה אחת, ולהמשיך להיות שונה» (הוד - 118) הפרש זה לא מונע על כתות ודתות אחד עם השני.
אבל מרחיב לעקוב הדת זהה. אנחנו לא יודעים האנשים פה אחד הסכימו על הדוקטרינה של הדת מן הייעודים, בלי לפזר העדות והמפלגות. למרות זאת הגולה הסכסוך - ואולי מלחמה וסכסוך - ההבדל בין כל אחד מכנה משותף להתאחד.
וקישורם אחר הצהריים הדת, היו לא רק הבדל של דת אחת, צריך כל הלהקה לקחת את שיעורו של החוב שלו, את כמות המניות הזו, וכל ההבדל מתאים יותר המוצא והמקור ידוע על מספר רב של חסידים כוחם ואת הכוח שלהם.
הבדל של האיסלאם
ואנו רואים כי הסיבות וההבדל מגוון Nrgehh והן העדות המוסלמיות, כמו הקשר ביניהם הוא חזק או חלש, הוא אחד מושג הברית, להשתנות איור. זה מסיבות אלו, כי מי שייך לדת, בראשית, שחלקם שייכים אליו כנים באמת, וכמה מהם שייך לו בצורה ועל מנת להגשים את מה הרוויחו זיקה זו, כמו אנשים רבים שייכים לצד לתועלת אישית.
לרבות העובדה כי תורתו שהובאו על ידי הנביא לא חל במלואו שלטונו וחייו. מאז תורם של יישומים להתאמן, הביט בו מכל זווית אפשרית על, לבין המציאות של הסביבה שלו, את ההיגיון של מוחו. זה ורבים תורתו המיוחסים הנביא לא דיבר בגלוי, אבל חסידיו Astenbtha של מחווה או פעולה, או משהו שלא למות בגללו. אבל שונה בהוראות המיושמות על ידי הנביא, ולעבוד על. יש לנו מאות פעמים לפני הרחצה אלפי מוסלמים, לעומת זאת, חלקו על הסונים והשיעים בצורת הרחצה, וטען כי כל להקה wudoo wudoo בלי השני.
כך בקטגוריה של חסידים יכול לסמוך על אדם עיוור אמון, נאמנות Toalih דת ואמונה והשני הנאשם לתקוף.
הח'ליפות
מסיבות אלה ואחרות מופרדים לקבוצות וכתות המוסלמים. גבולות ומחסומים ביניהם, הנושא החשוב ביותר הירושה והתייחס, באופן מסוים, אשר מפרטת את הח'ליף אחרי הנביא, בין אם מדובר בטקסט של השליח, או בחירה של דמויות מוכר? השיעים אמר הראשון, הסונים אמר 2. ולהבטיח את כל מה שראה, והוא הפך לחלק אמונתו דוקטרינה זו מערכת שלה. זו - כפי שאתם יכולים לראות - הבדל בתוכנית הלימודים ואת הדרך ההתקנה על הירושה, לא מוצא הח'ליפות: אומר את זה כאחד הדוקטרינה השיעית של טעות. כל עוד כולם מסכימים על המוצא של הרעיון, והם מבוססים על הדת בכלל על נשיאותו של הדת בעולם מטעם ההסכם הנביא לכל, אם כן, לא ברצף, מבחינת הרעיון, רק שיעי או סוני, אבל גם היא האמונה של כל המוסלמים.
כן, הרעיון של טקסט של הנביא שנה החליף השיעי כי הם לא אומרים את זה, כי הרעיון של בחירות הסוני כי השיעים לא אומרים להם.
לאחר הופקדו השנה על מינויו של הבחירות הח'ליף של זקני במיוחד, הם אשר חצה «אנשים של פתרון ואת החוזה» שלהם הם הצדיקו את דעתם כי קבוצה - זקני - חלקים חיוניים לשגות, ואלוהים ינחה אותם אל האמת והצדק, בראיון «אינו עומד העם שלי על שגיאה» ועל מסופר על ידי בוכארי ב «Saheeh» (9: ספר הוראות), כי הנביא אמר: «מבט של משהו אוהב Vlasber עמירה,
זה למות קבוצת Shubra למות אך מת מות »בורות.
השיעים הגיבו הדיבורים, הדיבורים וכל טעיות של הקבוצה כוללת, הם עלולים לטעות, אבל הגיע בפסוק 187 של «נורמות» «, אבל רוב האנשים לא יודעים» עוד כמה אז, אם הם היו «עם הפתרון ואת החוזה».
זה, כי הסונים והשיעים להסכים על מילה אחת, כי כל דיבור בא הנביא צריך להיות מוצג 1 ב «ספר אלוהים» המשמעות של סתירה, אחד עם המשמעות של שני, ואז לבקש לדבר והזנחה. אין ספק כי בין לומר «אבל רוב האנשים לא יודעים» ו טעיות של סתירה הקבוצה בראיון לעין, יש לשים קדימה והזנחה.
ושוב, לאחר השיעים המנדט מינה את הטקסט החליף את שמו של הנביא סוג שהם Mstdelan על זה: «כי מוחמד הוא הטקסט של עלי בן אבי טאלב (AS) על שמו ועינו ופרופורציה, והחזיק ברצף שלו למוסלמים אחריו, והורה להם להקשיב ולציית לו, והודיע להם לציית לו ציות אללה ושליחו, »והעברת השיעי ג 1 המנוחה« »האימאם אחמד בן Hanbal ו-C 2 להיסטוריה« »טברי, והעור של 2 להיסטוריה« »אבן אל-Atheer, ו-C 3 של« להסיק »« נכונה »עבור Nasaboura ו« ביוגרפיה חלב »נלקחו אלה ספרים ועוד.
כי מוחמד (R) כאשר התגלה הפסוק: «וגם להזהיר השבט שלך קרוב קרוב לו» 26 (משוררים) (214), אסף השבט שלו בביתו. לאחר שאכלו מן השולחן שלו, אמר להם, מצביעה על עלי (AS): זה נוצר מתוך אותה אחי היורש שלי ביניכם, לשמוע אותו, ולציית. אמר מר מוחמד עבדאללה ענאן אל מצרי, בספרו על «ההיסטוריה של האגודות החשאיות»: הוא אמר שזה לא נכון לומר כי השיעים, אלא הופיע לראשונה כאשר מבחוץ מפוצלים, זה היה תחילתו של השיעים גבם בעידן של הנביא, כאשר הוא מזהיר שבטו בפסוק זה: «וגם להזהיר השבט שלך קרוב קרוב לו» הרגל ואז לדבר סוף.
ופיתוח של חוקרים עשרית השיעיות של ספרים רבים בטקסט על עלי עליו השלום, ואסף את הפסוקים ואת חדית'ים השיטות של הסונים לשיעים.
הספרים האלה «לרפא» עבור Murtaza, «ו הגישה הנכונה» של קישוטים מארק, חלק 2 «סימני האמת» של Muzaffarabad, «ו סליל הפוך» ואת החלק הראשון של «השיעים חפצים» אל אדוני המזכיר, ואת «ביקורות» של שרף אלדין, «בורן» של אמינו.
ואילו אנחנו לא מסכמים:
הראשון - הרעיון של טעיות לא אמר השיעים בלבד, השנה הם אומרים את זה גם, ואת ההבדלים ביניהם ביישום בלבד. הסונים לגרום להם הקבוצה, והשיעים האימאם של אחוז המוצהרת של מושג היכן הם נמצאים תחת משנה לשנה השיעים בחשד טעות, בדיוק כפי שקורה מבחינת הרעיון הירושה הוא, ביחס השיעים ולא אחרים.
שנית - הרעיון של הטקסט עלי עליו השלום הוא בדיוק הרעיון של מוסלמי דתי המבוסס על הקוראן סונה, ולא רעיון פוליטי - כמו שנאמר - מבוסס על זכות הירושה בממשלה, וגם לא את הרעיון של חילופי רגשית, מקור יש רק על יחסים ועל סיבה בין מוחמד, השלום עם ואת בני משפחתו.
שלישית - עקרון של הטקסט על עלי עליו השלום על ידי שינוי ברצף בסיסי, ואת מחסום אטום בין הסונים לשיעים. זה היה המקום הראשון בתום ואמונה, ואת ריבוי העדות האסלאמיות, ואת ההשפעה של פוליטיקה, פילוסופיה, תיאולוגיה, ותורת המשפט, ועל פרשנות לבין המיסטיקה המודרנית, ספרות אסלאמית על כל שלביה, ואפילו המיתוסים שהוא מתאושש מן הספר הנביא (R), ועלי שלום הבנים שלו להיות עליהם, והזריקו מ Hiathm. האימאם ג'עפר סאדק עליו השלום: "מה Hiatna רק אומר שאנחנו באמת».
תחילתו של השיעה:
השיעים אמר: שליח אללה הוא זה שנטע את זרע האסכולה השיעית של עלי עליו השלום טקסט שניתנות לו, שבח והלל, כולל לא נרתעים אותו לחברים אחרים.
כמו אומר: «O עלי, לא אוהב אותך אבל מאמין, אבל צבוע ולא Ibgdk» ואומר: «עם האמת והאמת היא עם עלי» זה ניתן חסידיו של האימאם עלי
השיעים מילים, והוא קרא את השם הזה, שם אמר לו: «O אבו אל חסן ואתה Hiatk בגן עדן» ואמר: «אתה בא לא מספקות מרוצה Hiatk» נעות השיעים הדיבורים האלה על ספר «השואה ברק» אבן חג'ר שאפי.
זרע הופיע לראשונה כאשר הוא מת, הנביא ומשפחתו, ואת מחדלי ברצף אבו בכר, אשר סירב עלי עליו השלום, וחסידיו עמו ותומכיו, ו מפוכח אמונים נמשך שישה חודשים הושלמה. אמר כי היסטוריונים וסופרים ישן וחדש.
האחרון של הסופר המצרי אחמד סאלח אבו מאזן, פרסם מאמר תחת הכותרת רציף «הנכון המהפכה» בכתב העת של הסופר מקהיר. הוא אמר ינואר «ינואר» 1965: רוב המוסלמים מת כאשר הנביא אללה יברך אותו ואת בני משפחתו, עם הכיוון שבו הם יוצגו על ידי עלי בן אבי טאלב, עליו השלום וחבריו. כי הנביא אללה יברך אותו ואת בני משפחתו היה מנהיג של מגמה זו, ומחבר עקרונות היסוד שלה, ואמר פבואר «פברואר» 1965: «צד של המפלגות הגדולות, מוסלמים מאמינים כי עלי עליו השלום היה ברצף הראשון של אבו בכר ועומר».
ולקח את זרע השיעה לצמוח לנצח, ולהמשיך לגדול עם הזמן, גובה, ותנועות חברתיות הרפורמה באיסלאם, עד שהם הפכו לחברים הדוקטרינה של החלוצים הראשונים, צדיק נאמן. בכיר הלך על השביל נמשך על ידי השליח. Masoudi אמר באחו של זהב: הוא היה עם שתי שורות על 90 אלף, כולל 2,008 מאה את חבריו של הנביא במאי אללה יברך אותו ואת בני משפחתו.
שנים עשר החליפים
מסופר על ידי הסונים והשיעים של שליח אללה (ראה) אמר: הח'ליפות ב ק 'ורייש מספר הח'ליפים 12 ח'ליפה, הוא דיווח Sahih אל בוכארי ג 9 הוראות סופרים, נאמר, פשוטו כמשמעו: «שליח האל: זה עדיין בתוך ק' ורייש מה שנשאר להם 2 ... ואת שתים עשרה נסיכים ». ו אבן חג'ר אל, מה שמסביר את השיחה בספר פתח ג 13, עמ '183 מהדורה 1301 AH: «כמה העם הזה יש יורש?. הוא אמר: כמו שרי שונים של ישראל, שנים עשר ».
לא רק בניגוד לזרים, הם אמרו, הוא לא רצף של ק 'ורייש, אבל גם שם אנשים.
לאחר שהסכימו על הסונים והשיעים הירושה יכול להיות רק ק 'ורייש, אמר השיעים הטובים ביותר של ק' ורייש בני ה ', כי המוסלמים Saheeh שלו, ג 2, תחת הכותרת ספר מעלות כי הנביא אמר: «מחסנית אללה המועדפת של ישמעאל, ובחרו ק' ורייש מ Kenana, שנבחרו מתוך ק 'ורייש בני האשם ואת בני האשם Astafana של ». מסופר גם על ידי המוסלמים הספר המדובר, זכאי המעלות של עלי בן אבי טאלב, הנביא «אמרה: אחרי שאמרתי את זה, לא אנשים, אני פשוט אני אדם עומד לבוא שליח של אלוהים, נאמר לו, ואני אחד שעושה לך Tkulain: הספר הראשון של אלוהים הוא הכוונה קלה, Fajzu הספר אלוהים, Astmeskua את זה, עם אלוהים בבית שלי להזכיר לאנשים את הבית שלי »חזר שלוש פעמים.
השיעים: אם אנו משלבים את שלושת השיחות, קורייש, «ו בחירה ולאחר שני גזעים» ו אהדה לתוצאה זו היה כי הירושה בביתו של שליח אללה, עלי ובניו הם.
הסונים לא מסכים עם השיעים ברצף כי הוא חובה, והוא נמצא האחרים ק 'ורייש ולא וכי מספר 12 אימאמים אימאם ולא להסכים איתם שני דברים: הראשון, Balhashmyin ברצף אינסופי, ובעיקר, עלי ובניו. 2 במינוי של אימאמים, שנים עשר שמות Onsabhm, נבדלים שני אלה, את מקור הרעיון של עשרית Vmhal הרמוניה בין הסונים לשיעים Ithna, ועל הרעיון הזה של האיסלאם חלחל הצדדים, סוני, ואינו השיעים בלבד, בדיוק כמו היעדר יכולת לטעות הרעיון הרעיון הירושה, באופן עקרוני, ואל קאעידה.
הסיבה שיום זה חבורה של מקומות השיעים Balatna עשרוניים ולא אחרים, בידיעה כי הסונים מאמינים 12 האימאמים היא הלהקה הסכימו על מינויו של 12 שמות Oaaanam, שונה באותה שנה .. חלקם אמרו כי 12 לא יצר עדיין, ייצור, ויש להם לאחר הופעתו של המהדי מותו, וחלק מהם אמר: «12 ללא פל להיות הבעלים של הנביא, כי כלל קשורה חבריו בחוכמה .. לכן, כל 12 האימאמים של אומיה מלבד מרואן עות'מאן, כי הם Sahabian .. לכן, האימאם הראשון של הנביא אשר יזיד Anahm, Muawiya ובנו
ו עבדול מאליק, ואת ארבעת ילדיו: בני יומם, ושלמה, ועוד, הישאם, עומר בן עבדול עזיז, וליד אבן Yazeed, ו Yazeed אבן וואליד, אחיו איברהים, מרואן התחת .. חלק מהם אמרו: הם אבו בכר, עומר, עות'מאן, עלי סיד, יזיד בנו, עבד אל מאליק, וארבעת בניו, עומר בן עבדול עזיז .. חלק מהם אמורים להיות נוכחות של 12 אימאמים בתקופה של האסלאם, עד יום תחיית המתים, אך לא Ttwal ימיהם לשני (פתוח בארי Asaglana ג 13, עמ '183 et seq השנה מהדורה 1301 מוסלמי).
הלהקה duodenale
יש לנו את החיידק של הטיה החדירה בעידן של הנביא, ונראה כאשר הכישלונות של אבו בכר, וגדל וזה העלה בשתי שורות, Vvriqh עלי ההבדל הראשון של האיסלאם בכלל, כלל בחייו, ונשאר קבוע על נאמנותו הרג, Vafterguet אחרי הקבוצות, והרגשתי יותר של קבוצות אלה , והלך עם הזמן, חלקם קבועים במקום, גם היום, והיא תישאר עד היום האחרון, למרות מסעות הפרסום ומנסה למחוק והרס, ולכן כל ההבדל, כל שלטון ההבדל חל ניגוד הישרדות, הישרדות החזקים, רק Kogassan עץ, הסתעפות ממקור אחד, גדל, ומרחיב בצמיחה, ונושאת פרחים ופירות טובים הישרדות והמשכיות, וזה לא מתאים לה לקמול ויבש, ובסופו של דבר נופל ואובדן.
הלהקה נכחד Shi'ah אמר: העליון לא להרוג או למות כדי למלא את הארץ בצדק.
הלהקה אמרה Imamate של בן בנו מוחמד מהברז אחרי שהם ידועים Eisanih.
זה ההבדל שנותר אפילו duodenale היום כי צריך לומר imamate של אל חסן בן עלי אחרי אביו, כי את הטקסט הנביא אליו, אחיו חוסיין ואמר: «יום 2 אימאמים שהם או Qaada» בתוך הטקסט הזה עבר האימאם לאחר חסן אל אחיו, חוסיין ולאחר מכן המומלץ על ידי חוסיין ובנו עלי שלו זין אל עאבדין, והמליצה לו בן מוחמד שלו אל באקר, והמליצו בייקר בן ג'עפר שלו אל סדיק, והמליץ אז כן לבנו מוסא שלו אל Kazim, והמליץ אז Kazim לבן עלי את אל רידא, ואז המליץ מסכים בנו מוחמד שלו אל ג'וואד, ולאחר מכן מומלץ סוס לבן עלי שלו אל האדי הוא המליץ לבן שלו חסן אל עסכרי ואת המצווה שלו עבר Imamate את בנו מוחמד בן חסן מהדי, שנעלם לאחר מותו של אביו, וזה היה בשנת 256 להג'רה.
פיתחה ספר נפרד, שנקרא «מהדי ואת הנפש» והביא את הרעיון מנקודת המנטליות, וציין מספר ספרים הסונים לבין השיעים מהדי, מהדי, אז הספר נכלל בספר «האסלאם הנפש».
רצף זה בצוואה של האימאם אל האימאם הוא מלבה של הדוקטרינה של עשרית, כי האימאם הם יכולים להיות רק טקסט של הנביא ישירות, או על ידי האימאם בתנאי, ולכן העמדה Imamate אלוהית, במידת השני של הנביא, דיווח הנביא אללה , ואת האימאם של הנביא.
אלה הם 12 האימאמים של הלהקה עשרית אשר כבר קיימים יותר מאלף שנים, למרות העוול של חברת התעופה ודיכוי.
האמונה שלהם
כל אחד יכול לשפר את הקריאה כדי לתת תמונה ברורה של תכונות עבור הדוקטרינה עשרית, נובעות ממקורות קרוב יותר, הטהורה ביותר של הפניות .. החוקרים, בעבר ובהווה יש לשים ספרים רבים בנושא זה, לרבות - למשל - אמונות Saduq והסביר לשייח מועילים, המאמרים הראשונים של השיח' הוא גם מועיל, והכללים של דוקטרינות של Khawaja נסיר טוסי, והסביר את הקישוטים סימן, ולהסביר את הדלת אתאיסט ה Mokdad, ושבירת סליל מזכיר למר מוחסן ואת מקורו של השיעים מקורות כיסוי שייח גלאי חוסיין מוחמד, ואת הדוקטרינה של השיעה Imami ידוע למר ה ', ואת האמונות של שייח Imami מוזפר, וגם שיעים השיעים Imami השיעה עם הכותב.
אני לא יודע איך לחתוך בטעות ובלבול של דוקטרינת מציג את הלהקה, עם מספר רב של מקורות, והתפשטות ... כך או כך, עשרית מאמינים: המונותיאיזם, צדק הנבואה, ואת תחיית המתים, ואת הצורך של צום ותפילה, עלייה לרגל
ו 5, almsgiving, וכפי שזה בא בקוראן, והוכח כי השליח גדול באותה תדירות כמו העברה או אמין. ותאמין לא אמורה להיות פרשנות התחבורה על פי השכל, וכי הקוראן היא זו בידי אנשים לא להגדיל אותו, לא להקטין, ולחשוב לפתוח את הדלת של איג'תיהאד, לעם של ידע, יעילות, ואת המסורת של בורים לעולם בענייני ועדת המשנה לגיטימי, ואת הצורך של חיפוש ידע על כל סוג אדם מספיק לא , ו Basmh כל הנביאים והאימאמים עשר, ו גושפנקה דתית משקר, מפחד לנזק, שאמרנו טעיות ואת העמדת פנים בפירוט בספר השיעים לשיעים, והם מאמינים כי Imamate מתוך הנכסים של הדוקטרינה, לא ממקורות האיסלאם, וכי הוא הכחיש הוא מוסלמי, זה למוסלמים, ולכן מה שיש להם, אם אני מאמין המונותיאיזם הנבואה ואת תחיית המתים, אבל זה לא החזית.
ומאמינים כי הקיצוניות כל אדם הוא כפר, בין אם העם של הבית, או מאחרים, כי האימאם עלי: «לגווע שני סוגים: לאהוב מדי, עובר אהבה כדי אבל את האמת, דוחה גם עובר השנאה שאינם ימין האנשים הטובים בפורום זה במזרח בסגנון Valzmoh ».
Duodenale ו מסופר על 5 האימאם מוחמד אל באקר אמר: אלוהים, מה Hiatna רק מי מפחד אלוהים ... לא בין ה '1 על .. אנחנו לא להתקרב לאלוהים, אבל הציות, היה זה מציית אלוהים לנה, ומי המרה את פי אלוהים הוא האויב שלנו, לא רק לערער את המנדט שלנו לעבוד באדיקות.
ולספר על האימאם השישי, אמר ג'עפר אל צאדק: אל תגידו לנו רק את הזכות.
הוא אמר, אבל השיעי ג'עפר אפ של הקיבה המוצנעים, והמאבק התעצמה, ועבודת הבורא שלו, ראג'ה חשש שכר ועונש, אם הם ראו מי ג'עפר השיעי.
כמה משוררים מתאר אמת באמונתם ואמונה של הלהקה:
הם אמרו אמירה או מחשבה להישאר *** שקט או Ghafroa כועס או לחתוך הגיע
או נענש או Cefhawwa Aoznoa הניף *** או לשאול השופט מותר או מתוקנים
מהדי
מהדי, הוא אימץ את הרעיון של עם הסונים והשיעים האסלאם, הסונים לא מסופר
חדשות הנביא, וב Donoha Asahah ספרי החדית', היתה פורייה עבור התדר המקסימלי של שבא Sunan אבן Majah ג 2 חדית' מס '4083, כי שליחו של אללה אמר: מהדי יהיה במדינה שלי, העם שלי הוא מבורך בחסדו לא ליהנות ראה אי פעם. בראיון אחר כי הוא מלא הגינות וצדק, כפי שהוא היה מלא עריצות. כולל אלו Sunan אבי דאוד Sijistani 2, עמ '422 מהדורה בשנת 1952, ו Saheeh אל Tirmidhi C 9 עמ' 74 מהדורה בשנת 1934, כי שליחו של אללה אמר: אם נותר בעולם רק על אורך של אלוהים באותו יום, אפילו לשלוח אדם של עם ביתי Ioati קרא בשמי, ומלאו את הארץ בהגינות ובצדק, שכן הוא היה מלא עוול »דיכוי. והעברת נכבדי השיעים חלק ד היתרונות של Asamtin Hamwi מוחמד בן אבראהים אל שאפי אמר כי הנביא אמר: יש לדחות את מהדי כבר לא האמין במה שהתגלה מוחמד.
ופיתוח סונים ספרים מלומדים, במיוחד זוכר מהדי, למשל: ספר מתכונים, מהדי אבו Naeem Isfahani ואת משפט בחדשות הזמן, קנג'י שאפי, והוכחה של סימני מהדי בעשור האחרון, מולא עלי Almottaga, וחדשות, מהדי, כדי Alroajna עבדים, מותאם אישית ורוד בחדשות מהדי , ליישוב מחדש, ולומר את שלטי ידנית של מהדי, בן אבן, מחזיק חדשות דוראר מהדי, כדי ג'לאל אלדין יוסף דמשק, בצטטו את ההשפעה של רשת Lutfullah צוות.
חוקרים סונים אשר Avrdoa חדשות לפרק אלמהדי מיוחד בספריהם אל תגיד להם לסטטיסטיקה, יש אומץ אלה שיחות, מאמרים וספרים רבים של הסונים, כי Mahdism Anthaloua ומזמין אותם לעצמם, וזה מוכיח את מה שאמרנו, כי את הרעיון של מהדי אומר הסונים לשיעים כאחד, בדיוק כמו הרעיון של רצף עשרית, באופן עקרוני, אבל אין הבדל בכיוון של הבנה ויישום.
הצדדים הסכימו גם על הרעיון של מהדי הסכימה גם שמו השושלת, ואת הכינוי שלו, שם, וזה ממלא את הארץ בהגינות ובצדק, ואת הצד שבו הם היו שונים שבהם הם: האם מהדי נולד או לא נולד עדיין.
ההבדלים החשובים בין השיעים לבין הסונים
בנוסף לאמור לעיל, השיעים עשרית עם הסונים דברים שונים. בשל אמונה כלשהי, שחלקם נובע הוראות, לסכם החשוב ביותר הן כדלקמן:
הידע של אלוהים אמר השנה:
לדעת ה 'לא אכפת לי לשמוע, כלומר, אלוהים הוא זה אשר הורה העם לדעת. (עמדות של הים האגאי: (נפטר 756 AH - 1,355) - 1: 251, אושר העיתונות במצרים בשנת 1325, ע"ה).
השיעים: הידע של אלוהים חייב להיות בראש לא שומעים, כלומר, המוח הוא מצווה על האדם לדעת בוראו, כי ידע על חיובי תלויה בידיעת חיובית, עלינו לדעת דרך ה '1 של המוח, ואז להסתכל חובה יותר, ומה לא חובה חנויות אנחנו יודעים הוראותיו בלי לדעת שום דבר על זה, .. באשר למה בא בדיון של משמעות סעיף זה: «יודע שאין אלוהים, אבל הוא,» הוא הצהרה ואישור ולדווח שלטון התבונה, לא בניין ברחוב חדש, אמר השנה: ה 'הוא נכון לראות (את עמדותיהם של הים האגאי 8: 115). השיעים: ראייה של אלוהים, ובוודאי לא ניתן בעולם הזה ובעולם הבא: וגברים ברשותו של הפסוקים כפשוטם את הפונקציה על האפשרות של החזון, להציב בראש העין והראייה לא נפגעת (שנה: התכונות של אלוהים העולה על אותו דבר).
שיעים אמרו כי הם אותו דבר, צריך רק ריבוי הישן.
דבר אלוהים: האם יש משהו אחר מאחורי דברי התורה והתנ"ך, המקורי בקוראן נקרא דבר האלוהים, או שדבריו המשמעות של מילה זו בכתובים?
הסונים אמר: המילים של כתבי הקודש דבר אלוהים הוא לא עובדה, אבל שלו היא עצמאית, בדיוק כמו המדע את היכולת והרצון, ואת הדברים האלה, אשר Almstorh Ntlfez, ואליו Nnsabha מפורשת שלו עצמאי.
כפי שאנו אומרים משקף «המדע של אלוהים ואת רצון ה '» על הידע שלו ומי יהיה בפני עצמו.
השיעים: כל המילים שם Vklamh מציגה את המשמעות של מה להקות לעשות. על בסיס זה, את דבר ה 'הוא על אותן מילים בתורה, התנ"ך, הקוראן.
האירוע, ויצר. אין צורך לומר כי המופע הוא הנושא של תאונות, משום שהוא יוצר הכל יכול לדבר, ליצור אובייקטים אחרים.
כוח עליון אמר השנה לא מותר להסביר את מעשיו של אלוהים כמה מטרות מטרתי מחלה, כי אתה לא צריך לעשות שום דבר, ולא לגנות אותו משהו. (תפקידים 8: 202) בספר «כתות אסלאמיים» שייח' אבו זהרה (ההפרדה תצורה ייחודיות: הסבר בסעיף של פעולות), נאמר במכתב «אמר Ash'aris כל השנה, כי הבורא יתברך יצר דברים לא באג ולא פולט כי זה מגביל את רצון ה '».
השיעים: שכל מעשיו אדירים בצטטו את האינטרסים של העם להתרגל, או לגבי המערכת של היקום, כמו גם הידיעה, וייז.
זה יהיה ואמר שנה: אל תעשה התאמה בין מה שהוא רוצה לבין מה אלוהים רוצה, גם לא בין מה אסור שנא אותו, הוא הורה כי הוא לא אוהב, וגם לאסור על מה היא אהבה. (תפקידים 8: 176), אמר השיעים: העניין הוא האלוהים את רצונו עליו, האיסורים זה מראה את שנאתו אליו, חנויות להורות כי הוא לא אוהב, וגם לאסור על מה היא אהבה.
שכר ועונש צייתן אסי אמר השנה: המוח מאפשר אלוהים להעניש את צייתנים, וההטבות חוטא, כי המהדר לא מגיע פרס, ציות, והוא חוטא לא מגיע עונש לעשות את אותו הדבר, וגם מאפשר את הנפש לאלוהים והבטחה להצליח. (תפקידים 8: היעד 5 ו 6 מ המצפה ב 2 מחדש), ובתי ספר אסלאמיים של אבו זהרה, בפרק שכותרתו «גישתה שלו» מס '104. השיעים: המוח אינו מאפשר אלוהים להעניש צייתן, והוא מאפשר לה להיות כל כך נחמד חוטא, בדיוק כמו לך בעין יפה את מי לך עוול, ועלול להיות פוגע אחד הטובים ביותר.
אלגברה ובחירת אמר השנה: הפעולות של הנבדקים הם כל טוב ורע, אלוהים, לא יכולתם להשפיע עליהם, וביצוע כולל מותר בלתי נסבל אלוהים, בורא הכל, אין לו שום דבר, לא מגנים אותו משהו. (תפקידים 8: היעד I ו-II, ו VII של המצפה אומר מעשיו של 6).
השיעים: בן אדם יש את זכות הבחירה לא מסלול וכי אלוהים לא נטל כל הנשמה מעבר כוחה, וכי מעשיו של הנושאים של טוב של אלוהים, כי הוא רצון מסודרות על פי עבד, וגם כי זה גרם לו ובחרו לרצונו.
הקורא הוא אדם רק בגלל שהוא מי עושה את רצונו, לא של אלוהים כי אסור להם.
חסן וכיעור אמר השנה: המוח אינו מבין טוב לא מכוער, אבל מה זה טוב אל שרע, ואת מכוערת אסור. אם ומה אסור, להיות גם אחרי זה היה מכוער או מה אסור להיות מכוער אחרי זה היה בסדר. הם אומרים שזה טוב, כי ה 'ציווה, וזה מכוער, כי אלוהים אסר את זה (8 עמדות: היעד החמישי טוב כיעור מעשיו Observatory ו' בפרשנות של משמעות).
השיעים אמר: המיינד הוא חסן מודע וכיעור עצמאית של אל שרע, ואומרים כי ה 'הוא זה כי זה היה טוב, ואסר את זה כי זה מכוער.
הסיבות והגורמים של אמר השנה: הסיבות לא להיות על הגורמים, וכי כל האפשרויות על בסיס פרשנות של משמעות עם מתווך לא לא קשר בין מקרי ברציפות אבל הרגל כדי ליצור מה אחרי מה, Kalahrac לאחר מגע האש והשקיה לאחר שתיית מים גם שריפת והשקיה מבוסס על אלוהים באופן ישיר , לא בכניסה כל משיק ושתייה. (תפקידים 8: 148 ו - 203-204).
הוא אמר את כל הגורמים השיעים הקשורים למטרות שלהם, אשר מספר את המים את האש שבערה.
הסונים אמר: לא נביאי ה 'צריך לשלוח אנשים למשאבים Abenon של טוב ורע, ויכול להשאיר אותם ללא מדריך או ללא מדריך, כי אתה לא צריך לעשות שום דבר, ולא לגנות אותו משהו.
השיעים: היא חייבת להיות המשימה של הנביאים מהדלת של טוב לב אשר מביא אנשים מן הציות שלהם מן החטא.
טעיות של הנביאים אמר השנה: חטא הנביאים אולי חטאים גדולים וחטאים קטנים לפני המשימה, אבל אחרי המשימה, צם מותר בכוונה חטאים קטנים בשוגג ואת מרכזי בטעות, לא בכוונה.
השיעים: הנביאים הם חטאים בדוקות גדולים וקטנים, לפני משימה ואחרי המשימה לא ניתנת כל Lixin לא בכוונה או שלא בכוונה כפי שהם חלקים חיוניים שפל של ההורים וחוסר מוסריות של אמהות ושאלוהים שהועברו Oslab טהור את רחם של חומר חיטוי מאז אדם הראשון ועד הלידה.
הלוויה אמר בשנה יותר: את חברי שליח אללה כולם אינם דורשים הפוך להמליץ (ספר מוסלמי: טקסטים ופרשנויות, והספר «» תורת המשפט של הצילומים).
השיעים: שותפים הם כמו, ובכלל זה טוב, ורע, זה עתה, חוטא, והם ציטט פסוק 102 של סורה «עם הצביעות העיר Mrdoa על למידה אנחנו לא מלמדים אותם Snazbhm פעמיים».
והם אמרו, אבל אלוהים שלח אל סוראט נביאו במיוחד צבועים פתח באומרו: "אם אמרו העדים beareth אליך שליח אלוהים, ואלוהים יודע שאתה שליח שלו, אללה מעיד כי הצבועים הם שקרנים».
תורת המשפט: המשפט של שתי משמעויות: ראשית, כדי לחלץ את השלטון האסלאמי משפטן שיקול דעת מה והייתי רוצה, בלי להיות מבוסס על הפסוק הקוראני, או שנים נבואיות, או הסכמה מבוסס, או הוכיח מכוח העיקרון של היגיון ואינטואיציה, ולא שלם עם הבריאות בכל חכם שלו .. סוג זה של בדיקת באה לידי ביטוי בחוות הדעת, שהוא מותר, כאשר בשנה.
אבל כאשר Vmahram השיעים, הם לוקחים כראיה כי האיסור מבוסס על השערות גרידא, משקולות אישיים.
משמעות 2: תלמיד חרוץ בשיחה תמיכה במונחים של בריאות, פגיעות, וגם בפרשנות של הספר טקסט סונה, וגם כוח החילוץ של מהדרים מילים, את העיקרון של המוח שנקבע באופן אינטואיטיבי הכיעור עונש עיקרון ללא משפט, את העיקרון של אי ספיקת ללא תנאי כאשר אתה עושה לא את המשטרה, וכן הלאה מהוראות המוח הם מעל לכל ספק, לא שונה שם 2 ... השיעים חלפו במאמץ זה חוקר אחד מביא את התנאים שנקבעו עבור בדיקת חרוצה לא להגביל את דבריו של האימאם של האימאמים של קודמו או יורשו.
הקמפוס של השנה זה סוג של התמדה וסגר את הדלת מאז המאה ה 4 אה, Hgroa משפטן לתקן או להחליש את החדש ראשון של שיחות או לעבוד הבין מהטקסט, או לחלץ פסק מהעקרונות של המוח. אלא אם כן אושרה על ידי דבריו של האימאם של דעתו של אימאמים של סלף.
Innervating אמר השנה: אם הילדה מתה אח, לא אבא שלו ולא Fterkth הבן שווה בשווה בין אחיו ובתו, ואם יש לו שתי בנות שלישי Vlokhih יותר, ושאר שתי בנות או בנות ... ואלה אחד הנושאים החרדה חוקרים המוחזקים פרק מיוחד בפרק על הירושה.
השיעים: חרדה החלל בסיס הענפים השונים דין וחשבון, מורשת שלמה של הנערה או בנות, ולא דבר אח, כי הילד, בין אם גבר או אישה, מגיעים מהשורה הראשונה פרופורציות ואחיו מדרגה 2, ותעסוקה מדרגה 3.
אמינות: חוק הירושה, כי הטלת אשתו של מורשתו של בעלה את המחיר אם הוא נולד, בין אם זכר או נקבה, וההורים ביחד שליש ושתי בנות שליש אם לא בשביל הבן מת אם ההנחה היא כי אם אשתו של המנוח וההורים ושתי בנות, ואני פגשתי על מורשתו של המחיר שלו, זהו, 3 שלו, של שני שלישים של נכסי ואינטואיציה זה לא יכול להכיל שליש שני שליש מחיר, אם ההורים לקחת את 3, מקבל שני שליש, לא נותר דבר אשתו. אם אתה לוקח את אשתו ואת המחיר, חוסר הכנסה להורים או הבנות, מה שאנו עושים. ואלה אחד הנושאים של אמינות, אשר האריך את החוקרים לדבר איתו בדלת של ירושה, ואת המשמעות של אמינות כאן להגדיל החצים באחוזה. הסונים אמר: מזין את המחסור על כל אחד עד כמה את חלקו, רק יזמים כי החוב אם החייב מוזן כסף דתם.
השיעים: הזן את המחסור על בנות בלבד.
כיף: כיף המשמעויות של נישואין כן, המוסלמים הסכימו ב-Word ואחד מהם הסונים והשיעים שהאיסלאם שנקבעה, שליח האל המותרים בו, והם ציטט פסוק 34 של סורה של נשים «מה נהנו מהם, לתת להם את שכרם חובה».
«בוכארי» (7: ספר נישואין): שליחו של אללה אמר לחבריו בכמה מלחמות: «הסמיך אתכם ליהנות Fastmtawa .. אמה אדם
עשר של אישה או הסכמה ביניהם שלושה לילות, אהבתי את Atzaida או Attarka עזבו ».
ב «נכון המוסלמי» (2: לעזאזל הדלת הנאה עמ '623 - מהדורה 1348 מוסלמי) מ ג'אבר בן עבדאללה אנצארי, אמר: «נהנינו זמן של שליח אללה, אבו בכר, עומר» באותו עמוד לדבר על ג'אבר, אשר אמר: « לאחר מכן אסר »חייו.
לאחר שהסכימו על הלגיטימיות ומוסלמים מותרים בזמן של שליח אללה, הם היו שונים בכל עותק: האם אתה הופך אסור לאחר Allaah אשר מותר?.
הלך שנה זה הועתק, ומנעו לאחר אישור על ידי אבן חג'ר אל בספר «פתח הסביר Sahih אל בוכארי» (11: 70 מהדורת 1959) «היו כמה שיחות אסור נכונה ומפורשת בשביל הכיף לאחר אישור על ידי» ובא VI חלק בספר « זמרת »אבן Qudaamah עמ '645, מהדורה 3, הטקסט של המכתב: Shafi'i אמר:« אני לא יודע מה מותר האלוהים, אז אשתו, ואז מותר ואסור, אבל »כיף.
השיעים: המוסלמים מסכימים מותר לעשות כיף, ו שונה Vinschha. וודאות מוכחת לא נעלם ברגע חשד השערה. וציטט גם ראיות עותק לא כי האימאם אל סדיק נשאל: «אתה מעתיק כיף הפסוק דבר הוא אמר: לא האם זה לא אסור על פי גיל, כמו ניאוף, אבל שובב» וכי אנשים רבים חשבו כי הצורה הנאה של ניאוף וחוסר מוסריות, בורות באמת קורה, ומאמינים כי בן חיים, כאשר השיעים, לא חולקים ירושה מאביו, וכי היא נהנית כמה אין זה יכול להיות מועבר מאדם לאדם, אם ירצו .. זה בשביל הכיף זה Astqubhawwa, ו Astnkeroha Hnawa על מי מותר בו.
למעשה, כיף השיעי Ithna כגון נישואין לאורך זמן, הוא לא רק חוזה המעיד על כוונה הנישואין במפורש, והוא נהנה הוא חייב להיות ללא עכבות כל, ובנה Kalold הירושה קבוע ומחייב, הוצאות וזכויות כלכליות אחרות ומוסרית וכי יש להפעיל לאחר בסופו של המונח עם כניסתם, ואם
בעלה נפטר, היא נשואה, הייתי Caldaúma השונות, בנוסף תופעות ומצבים אחרים.
השיעים: חובה להתפלל על הנביא ובני משפחתו בתפילה ולא להתפלל בו שם הם לא מתפללים אליו, הפסוק המצוטט 56 מפלגות סורה: «אללה מלאכיו לשלוח ברכות על הנביא: הו, אתם המאמינים בו הגיעו להצדיע» Matova hadeeth מסופר על ידי אל בוכארי ב Saheeh, ג 8, את השיחות הספר, את הדלת של התפילה על הנביא ועל מכתב אשר קורא כדלקמן: «איך אתה מתפלל - הוי שליח אללה - הוא אמר: תגיד:« הו אללה יברך את מוחמד ואת משפחתו של מוחמד, כמו המקור אל איברהים, אתה חמיד Majeed ».
הוא אמר את השנה: לא עונה לתפילות עבור משפחתו של מוחמד בתפילה יותר: ביד השנייה. תפילה על מוחמד ללא משפחתו מוטלות על Shafi'i ו החנבלי, ולהשאיר אותם לפסול את התפילה, השנה בה חנפי המכריע, מאליכי, ולהשאיר אותה תקף להתפלל. ג 1 מאזן Shaarani, מעמד תפילה הדלת. ג 1 לבנו של הזמר הוותיק, שאלת Tashahhud.
ההיסטוריה הפוליטית של
קשר מאוד הדוק בין ההיסטוריה של פוליטית, בין מלכי בנוי פח, וכן Hamdanis נסיכים, ואת מלכי איראן תחת Safavids עד היום, ואנחנו הקשורים בספר «השיעים השיעה» הפאטמים, הם היו איסמעיליה לא מן עשרית.
חייב להיות ההיסטוריון של הלהקה הזו להיכנס בחשבונו של האמירויות עצמאית - היא הפיאודלים - לאדן חום עמאר טריפולי, ששלט הלבנט מאמצע המאה ה 5 עד 502 שנה AH כאשר הצלבנים נלקחו.
וגם להסתכל עליו ממשרד לקח את הלהקה שאינם שיעים, Kalaalghema שר Musta'sim עבאסי, בן פרת ושר Muqtadir.
וגם צריך לעמוד זמן רב על התאונה ועל התנועות המהפכניות שבוצעו על ידי השיעים עשרית, להתקומם לשלטון הפסיקה לחפש חירות וצדק,
המהפכה בעיראק נגד הבריטים בשנת 1920 לספירה ואת עמדת המתנגדים שליטי עוול.
ההיסטוריה התרבותית
המונומנטים של חוקר Visttia תרבותית לדעת תחושת וודאות, לא אינטואיציה הניחושים, ספריית אלה הערבית האסלאמית, ולא ערבי צפוף בספריהם של כל אמנות, הזכיר לנו מהם המילה שלנו בבית זה, אך הגישה שלהם במחקר ובכתיבה הוא התמדה ההיגיון של סיבה, הוא אמר, ד"ר תאופיק רב בספר המצרי של «יסודות הפילוסופיה» עמ '390 במהדורה של 1955: ואת דעת של קראדי פו «השיעה, כי היא תגובה למחשבה חופשית התנגדה נוקשה נפש הופיע הדוקטרינה של הסונים» ב עמ' 391: «היה שיעי מועדף באופן משמעותי להעשיר את תוכן רוחני של האיסלאם , אוניברסיטת מאובטח התנועות שלהם הדתות Fbmthel התאבנות של סטריאוטיפים ».
שיח' מוסטפה עבדל ראזק אל אזהר בספר הקדמה בתולדות הפילוסופיה של האיסלאם p.202 Edition 1959: «נטייה לזהות את הדוקטרינה היה מהיר יותר משאר המוסלמים השיעים» ובתנאי המוח נע כשאתה שומע את עשרית השיעים מילים.
הסופר המצרי אחמד אמין בספר «האיסלאם יום» R 89 מהדורת 1958: «טוסי - נסיר Khawaja כל - לפני איינשטיין כדי להבין את הזמן».
בשנת המצרי ג'ורנל ג'ורנל של חודש נובמבר 1964, מאמר תחת הכותרת «מראה חדש בפילוסופיה האסלאמית» באו «שפורסמו בשנה זו את החלק הראשון של תולדות הפילוסופיה האסלאמית נכתב על ידי« הנרי קורבין »פרופסור בבית הספר מדעי ללימודי המשך של הפקולטה לאמנויות, אוניברסיטת סורבון, נתן השיעים המחבר האריה של נתח בפיתוח של הפילוסופיה האיסלאמית, והרבה דעות ומגמות .. וגם נתן חשיבות רבה Mirdamad, ואת מולה מוחסן השטף, ואת עבדול רזאק Lahidji, ו קאצ'י סעיד הפסגה, ועל סדר אלדין שירזי, סעיד היידר והתקווה שלי, תהילה קרואה, ואת הקומונה הבן מחמוד Hbsri ».
במדינות שלהם ומספרם
ספירה של מדינות נשמת בנושאים מדעיים המבוססים על אינדוקציה ונוף, אנחנו לא יודעים מי ספר את מדינות הלהקה ומספרם על בסיס זה להסתמך עליו, להעביר אותו, אבל אין ספק כי הם הקבוצות המובילות האיסלאם, והם מגיעים אחרי שנה במונחים של מספרים, בלי הפרדה, וכי עיראק, איראן, בחריין, אל Ahsa קטיף ואת רובם.
הן בלבנון מקהילות הראשון, מרגיש את החופש ואת הכבוד, כי לבנון משם היא מדינה של חופש וכבוד, ויש להם בהיסטוריה המפוארת של הארץ הזאת, ולחיות מספר רב של עשרית במדינות מוסלמיות ביותר כגון סוריה חיג'אז, תימן, קטאר, מוסקט, עומאן, כווית כולל חברות מועצת בטורקיה, לרבות שני סגנים ועכשיו הולך אליהם מדי פעם כמה חוקרים נג'ף ואיראן להדרכה וייעוץ.
לא בלי מקומם באפגניסטן, משימות דתיות אפגניסטן בעיר הקודש נג'ף נמשך כבר את הישן. הוא אמר לי אדיב Ondnoc 12 העשרונית, והעולם של חוקרי נג'ף היא לטווח קצר הוקמה בשנת אינדונזיה, אמר: מספר עשרית יש סדר 5000000.
יש לא מעט מהם באלבניה, וסין, אמר שייח' Muzaffar בהיסטוריה של השיעים: כי 11 מיליון דולר, וכן ברוסיה 10 מיליון דולר, אמר השיעים אובייקטים: הן בהודו 30 מיליון דולר. בחלקו הראשון של האנציקלופדיה של האסלאם השיעי שהונפקו על ידי אמן הגדול של סייד חסן שר באנגלית - כמה השיעים כיום הוא כ 150,000,000 לחיות במזרח הארץ ומערב.
השייח מוחמד אבו זהרה מצרים בספר האחרון של האימאם ג'עפר אל צאדק: גדלתי כת ג'עפרי, ו התפשט סיבות:
1 - דלת פתוחה איג'תיהאד למשפחתו 1.
_______________
____________________
1 - דיברנו על מאמץ בפירוט בהיקף 7 של האנציקלופדיה, ואת השישי החלק האחרון של המשפט של האימאם אל סדיק.
2 - הדוקטרינה של אל ג'עפרי התפשט בשטחים בצבעים שונים מסין אל הים של חשכה, שם באירופה מסביב, לפזר את אזורי המשתנות ההרגלים שלהם ואת החשיבה שלהם בסביבתם הטבעית, כלכליים, חברתיים ופסיכולוגיים. זה הופך את הדוקטרינה של שתי הקרקעות הנוכחית הנהר נושא צבעים שונים הביוגרפיה של צבעים וצורות הוא שהשינוי Adobeth את המשפט.
3 - מספר רב של משפטנים העומדים עד מחקר ולימוד וטיפול בבעיות שונות, והוא בא לאלוהים כי הדוקטרינה של מספר חוקרים אלו וורה יצא המחקר שלו, וטיפול של בעיות תוך כדי תנועה עם.
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق