* החג השיעי כאשר
החגים לא עוסקים אומה ללא מדינה, לא דת בלי השני, Vengdaa ברורה ממבט ראשון בהיסטוריה של העמים וכל הדתות. החגים מתחלקים הדתית הרווחת, ובחגים הם לא פופולריים במיוחד, או דתי, אבל בעיני כפירה דתית misguidance, וכאשר העמים בורות האבסורד, כמלך הפסטיבלים. יש השפעה מועטה, ותודה מצועפות. ושמחה הפסטיבל הזה אינו עולה על הוכתר ובני משפחתו, ואם השפעה וכוח, ועשתה החגים היו עליהם ייסורים ועצב.
יצוין, כי הערבים אכפת וגם חוגגים חגים דתיים וחגים הפופולריים יותר, שלא כמו אנשי המערב המעוניינים החגים פופולריים יותר מאחרים, ואולי מקור סוד הדתות הביניים, וכי הערבים לא להחזיר את מלוא ריבונותה ואת זכויותיהם, ואת עזאם התהילה לעיל.
לא משנה מה את החגים הדתיים משתנים לפי מניעים וסיבות, לידה Fied מסמל אהבה וחמלה ואנושיות קרא ידי ישוע המשיח, ואת לידתו של הנביא של זיכרונות נצחיים, כי יש את ההשפעה הגדולה ביותר על ההיסטוריה האנושית, זה היה לידתו סימנה את סופו של עידן הבורות, העריצות, והתפתחותם של עידן התרבות והחופש. ואת החוכמה של הפסטיבל של הנביא להפוך את המוסלמים אל העבר כדי לחדש את האחדות שלהם, ולעבוד יחד כדי עצמם לא לאחרים, ושואפים ברוח של הקרבה ומסירות למען עקרונותיהם של לאומיות, ולהחזיר את התהילה, ואת תחיית המורשת שלהם, לשחרר את ארצם ואת המוחות של כולם תחת Ieigahm ללכת בדרכו של חופש וחיים.
שני אלה מקלות של לידה ההגירה לא היו ידועים באותה תקופה של הנביא, ולא
_______________
* - תחנת שידור רדיו מלבנון חג הרמדאן 1953.
בימי שלטונו של יורשיו, הח'ליפים, Vamold לא הפך הפסטיבל מתוכנן מוסלמים רק את AH המאה השמינית, ואת הפסטיבל הוחלט אתמול ההגירה של המאה. ואכן, שני פסטיבלים עיד פופולריים בקרב המוסלמים הוא לא חג דתי, ועל כן לא יכול להיות שם תפילה עיד. חג הקורבן ואת פיטר, הם הדת בלב, הוכח כי הנביא חגגו איתם, חגגו עם מוסלמים, ולהתפלל מאחוריו שם את תפילת עיד.
ו אל אדחה הפסטיבל נועד לתעד את הקשר של קרבה בין המוסלמים של כתות שונות ואת בתיהם, שפות, ומזכיר להם כי הם אותה משפחה להשתתף מאות מיליונים. ברכה עיד חובה לעשות זאת, כאשר האדם צום שעמלו צריך חפץ חודש מלא, ניצחון של כוחות של אמונה ואמונה על גחמות ונטיות לפסטיבל מחדש של ניצחון ולנצח, צוהלים ניצחון של הסדר על הכאוס, והסיבה על תשוקה, פסטיבל השמחה שבה להתגבר מיד בסדר, ואת עקרון מקודש ההטבות פרטי.
החגיגה היתה רחוקה מלהיות אל פיטר ועיד אל אדחא בעידן של האיסלאם, הראשון פשוט וצנוע, הנביא מרחיב את משפחתו יום עיד, והורה הגדלת לחבריו התלויים בהם, והיה רחוץ הבושם עצמו וללבוש את הבגדים הטובים ביותר, ואומרים כי ה 'הוא יפה ואוהב את היופי, האימאם ג'עפר אל צאדק בפרשנות של פסוק זה נורמות באל «ילדים פלט של אדם תסתכל על קישוט שלך במסגד לכל דבר, לאכול ולשתות, לבזבז ולא עודף, כי אללה אוהב ולא פשוט בטלנים, פחות הקמפוס של אביזרים אשר אלוהים מתוך עבדים שלו, ואת הדברים הטובים של החיים» אמר: משמעות Tzinoa הפסוק וללבוש מיטב הבגדים Jomaat וחגים, לאכול הדברים הטובים אשר אללה שנעשו כדין, ולא אוכל אסור ולא חוקי.
מומלץ על הקישוטים הקוראן, לאכול ולשתות טוב, ואסר פסולת פזרנות, כי spendthrifts הם האחים של השדים, ו 1 אגורה שנלקח פתרון אי, או בילה אי ציות לאלוהים, על פריצות והוללות, זה ראוותני ובזבזני, ואת חריגה מגבולות. אם נכלול את הפסוק אשר הורה דקורטיבי על פסוק זה של סוראט אל נור פונה לנשים «לא חושפים קישוט שלהם אלא בעליהן או בניהם או בני בעליהן או אחים, או בני אחים או בני אחיותיהם או נשים שלהן» אם נכלול את שני הפסוקים יחד, התוצאה היא כי הקוראן מותר לגברים Izinoa אם לקח את המסגדים ופורומים בחגים אחרים, ונשים לא מותר להם ללטף לחופשה או חג, לא רק אם הקישוטים לזוגות לא לזרים, ובזמן שלנו באה לידי ביטוי כמעט הפסוק כאשר חלק מהנשים, הם בעלים Iqapelln המטבח בגדים, צמר השיער שלהם, כמו צמר כבשים, ולדבר יבש ושומם, ואם הם רוצים לצאת קישוטים המעטרים מיטב, ועל חקיקת טרייל תכשיטים, גבות Zjajn ו Alaeona, מלא סוגים שמרניות אבקת Adanha על הלחיים, והם Saúrat ברחוב, או נשים נוסעי המכונית. ואם כבר מדברים על הנביא הגדול «כל אישה מעוטרת לבעלה, זה יהיה לקלל את אלוהים .. הכי אוהב נשיכם ביוגרפיה פורייה היקרה צנועה במשפחתה עם סוס בעל משפיל עבה עם בעלה מצד שני אומר שאתה שומע, ולציית »פיקודו.
בימי חג לידי ביטוי את רגשות תחושה בולטת ביותר בחיי הנישואים של ההורים אחים גם כאשר הספקנים ספקנים אשר Aamon של פירות ופרחים, ואינם רואים אבל מלון מר קוצים, ולהראות את האנושות רגש אנשי הכפרים מאשר תושבי העיר, אין חגיגה בבגדים הכפר ועוגות וקורבנות בלבד, לפני כולם הדבר לפגוש אנשי הכפר במסגד לקבוצת התפילה עיד, ואז לוחצים ידיים וחיבוקים מילים ההדדיים של ברכות ולהתפלל טוב (כל שנה טובה) הם אומרים ביושר ובכנות, ותקווה אחת לראות אותו החתן שמח בשנה הבאה, והתחתן, שלא נולד לו לראות את הילד שלו מבורך, ו פוגש את חלקה, כי מאחל לו ישועה מחטא החטאים. העלייה לרגל למסגד הקדוש.
אז בהמוניהם הפרוסים לבקר וחולה Maidthm לאבד העניים היתומים הם יתכנסו לעזרתם את הוצאות החג, והם עושים מאמצים היותר לתקן את גדרות, Faalfon בין שתי המשפחות Mtbagdtin או 2 Tasudain, ואם חוסר היכולת של התושבים לכתיבה של לבבות צורמים כפרים Astnjdoa השכנות, ממהר הנאמנים Falpon, ואם האנשים בבית של צער ואבל על אובדן היקר שהם רוצים להשאיר אותם באבל, לשכוח את המטופל, מוגבל רק מעשה כל תפילה עבורם.
לפני שנים שהיתי בכמה כפרים בגבול הדרומי של לבנון, ודיבר עם המאבק כל עוד בין שתי משפחות, 2 גדולים מסיבות כלכליות, ניסה פיוס ביניהם לא הצליח עד יום עיד, פנה אל אנשי הכפר אל ביתי אני מציע מזל טוב שלי כרגיל בפסטיבל מדי, אמרתי להם שאני עצוב לא מקבל את ברכת מה, והם שאלו אותי למה Mstgrbin, אמרתי: לא חגג מעולם החג בארץ, כל עוד המתנגדים. זקני הכפר ללא הפסד ואסף את הדין, והביא את כולם אלי, Vtkelmt ואת רוצה שהם מתחבקים Atsafhawwa, הם עשו, ובכל זאת מה היה בלבם של גל. לפיכך, התושבים הסכימו שהם עדיין על טבע האדם טוב Aftarham אלוהים ברא את בני האדם ואת כולם, לא את אנשי הכפר, אך מפונק, ולקלקל גרוע החינוך שלו קשרים חברתיים.
האם זה לא יהיה להרחיב כמה ידיים אכזריים של כפרים רבים שבהם סיבת הסתה ועל המהומות היה יכול להיות כזה כל כפר, ואנשים שוכחים את פצעיהם ודם, הליכה מאחורי כל אחד מהם לפנות לעזרה לבין האינטרס הציבורי.
אמפתיה מופיעים כנה שלהם כלומר את בני הכפר על החג, ונגעה בכל אחד מהם להגדיר, וראה החגים שלהם. העיר היא כמעט אין השפעה משמעותית זה השתתפות לא רק בחגים או אחר. ולא את הסיבה לפער זה מה שנאמר או אומרים בכפר קטן, וכל אחד מבני משפחתה לא רואה בוקר בלילה השני, הם כהורים בית אחד, אבל הסיבה האמיתית, כי הפער ברמת החיים בין תושבי הכפר קטן מאוד, יש צריף תוספת צנועה לארמון נעלה, כפי שקורה בעיר. ואת עשיר של אנשי הכפר שיש לו את הכוח הדרוש בגדיו מיטתו, הם מרגישים אחראים, והם נפגשים לעזור, שמחת חג לכולנו.
העיר שבה Mmketan להפריד באופן מלא לשבור עם ממלכת עשיר גדול אשר ברשותו של מיליונים, ואת הממלכה של עניים חסרי כל שאין לו שום דבר. מכאן תחושת חולשה של אחריות, החמיר את היחסים בין הגופים, וכן בחרה לצאת לשמחה ולחגיגה של ציוריו וגילויים ואנשים עם כוח עושר ויוקרה. המסכן, הוא משקר את עצמו ואת הטעיית יום עיד, ישמחו, ומחייך, תוך התעלמות אגרות Ojall, כי הוא לא רוצה להיות כל החיים שלו סדרה של צער וכאב, אין זה מציאותי לברוח עצב לשמחה דמי שווא, ונוחות רפאים של ממש. אירועים בחגים כמו חולה חסר אונים בתורו רעב לאמנות כדי להקל את הנטל של המציאות.
כי מי שאומר את השמחה והאושר נובעים Mgallon הלב מאוד ללב, אבל שמחה ואושר נובעים הדברים האלה בהתבסס על פני הבטון הנתפסת של כדור הארץ, הטמון בבטן, וזה לא חיים הגונים בלי זה בכלל, לא רק אושר.
אל עיד באמת יום לפחות אשר של תיבת הדואר הנכנס, ובחו"ל מבפנים, פסטיבל הרנסנס תחייה גדולה של החקלאות, התעשייה, מיגור העוני, האבטלה, הבערות, ואת היד הגורם חלוקת ומדון, שחיתות, וכל פרויקט שמטרתו להשקיע, ולעמוד בדרך החופש והחיים.
ה 'הכנה בארץ רציונלית שלו ליד עצם היום הזה אנחנו לוקחים את הסיסמא של הרנסנס שלנו, חגיגה Olna ואנחנו דיחוי, וכי אתה, לא משרתים נאמנים של אדם אהוב.
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق